»S projekti, ki so nam bili predstavljeni, se trudimo in v doglednem času nam bo tudi uspelo upravljanje prometa toliko izboljšati, da bodo gneče in zastoji na cestah manjši.«
»Vzporedno pa moramo potem zagotoviti, da ne bodo te zapornice povzročile zastojev v naši dolini. Ker če bodo samo zapornice in nič drugega zraven, potem jih bodo.«
»Na cesti v Vrata smo morda kakšen korak naprej, tam je že bil objavljen razpis za zapornice. Če bo ta razpis uspešen, lahko relativno hitro pridemo tudi do fizične ureditve.«
»V resnici se to dogaja že desetletje, a smo gledali stran in šele letošnji zastoji so nas nekako predramili, da smo začeli bolj poglobljeno razmišljati, kako bomo te izzive reševali.«
»Mi imamo bolj težavo v realizaciji in učinkovitem izvajanju te zakonodaje. Naš poziv gre v smer, da je treba pospešiti dejavnosti umeščanja v prostor, kar je posebej pereče pri reševanju tovornega železniškega prometa.«
»Na podlagi podatkov smo ugotovili, da znižana cestnina v nočnem času v nobenem od navedenih obdobij ni imela želenega vpliva na prerazporeditev prometnih tokov iz prometno bolj obremenjenega dnevnega dela v prometno manj obremenjeni nočni del dneva. Takšno diferenciacijo zaračunavanja cestnine smo zato ukinili.«
»Za tuje avtoprevoznike predstavlja Slovenija na njihovi poti manjši delež celotne prevožene razdalje in znižanje v nočnem času v celotnem strošku poti tem avtoprevoznikom ne bi prinašalo večje dodane vrednosti...«
»Zavedamo se, da je zmanjševanje prometnih zastojev in povečevanje varnosti ter pretočnosti avtocest izziv, s katerim se soočajo številne države, da pa glede na cestninski sistem v Sloveniji diferencirana cestnina ne bo ukrep, s katerim bi jih bilo mogoče obvladovati, ampak bodo potrebne temeljite spremembe v prometni politiki na ravni države.«