»Ker gre za prvo izdajo nagrade in razstave po pandemiji, tokrat posebno mesto zavzemajo knjige, ki so nastale med in po njej ter ponujajo priložnost za razmislek o tem, kako je to obdobje spremenilo naš način življenja, odnose, navade in kakšne posledice je imelo za nas in družbo.«
»Hofbauerjevo (stripovsko) delo zaznamuje tipična postindustrijska ikonografija, v katero na prepričljiv način vpleta elemente undergrounda, zgodovinskih avantgard in različnih subkultur, a tudi popularne kulture in številnih drugih referenc, s čimer njegovo delo pogosto pridobiva nadrealistične in celo kaj bizarne dimenzije.«
»Vključitev manj znanih in neznanih fotografij ter podob, narejenih iz negativov za to priložnost, pri tem Dolenčeve tematsko in slogovno raznolike cikle zaokroža v konceptualno mnogo bolj enovito celoto, kot smo bili o njegovem opusu vajeni razmišljati.«
»Ustvarjalnost teži k temu, da je videna, tudi v novih časih je našla pot, da vam, na edini način, ki ostane, prinese pozitivno dojemanje situacije, razmislek, pobeg ali pa le nasmeh, rdečico na licih. Tokrat na ulici.«
»ki odražajo globoko povezanost fotografa s svojimi motivi, željo po znanju, po izboljšanju, po izdelavi vrhunskih posnetkov in željo po tesnejšem stiku s svojimi bližnjimi ter izražajo edinstven umetniški izraz«
»Slogovno in vsebinsko raznolika dela povezujemo na treh ravneh; skupna jim je umeščenost v urbani prostor Ljubljane in njenih mestnih robov, skupne sospecifične rabe zvoka v dialogu z vizualnim, predvsem pa jim je skupno preizkušanje in kršenje pravil in omejitev.«
»Je poklon preteklosti in prihodnosti obenem – neke vrste retro-futuristična oblikovalska krajina – kar jo umešča v središče trenutne sedanjosti.«