»Vodilo je bilo ves čas, da umetniki ohranjajo svoj umetniški izraz z malenkostnimi prilagoditvami, denimo velikostjo in tem, da na skulpturah ni ostrih robov, sicer pa so izdelki zelo podobni njihovim siceršnjim delom.«
»Tudi sama sem bila vključena v pripravo razstave. Najprej je bilo treba oddati vse predmete, sodelovala sem tudi pri popisu. Občutek sem imela, da sem stalno nekako vpeta, čeprav roko na srce osrednje delo so opravili profesionalci. Ko pogledujem tole razstavo, lahko rečem, da sem pretresena in ganjena. Bom pa v miru enkrat prišla sama in si jo v miru ogledala. Razstava je resnično bogata, kakovostna.«
»Pavček je bil pesnik, ki je enakovredno pisal pesmi za otroke, mladino in odrasle. Tu so razstavljene vse izvirne pesniške zbirke za odrasle, prelomna pesniška zbirka Pesmi štirih in nekateri ponatisi.«
»Beseda je upodobljena v teh krogih, kamor so projicirane Pavčkove pesmi in dinamično tečejo, Zemljo pa smo upodobili tako, da smo sredi prostora, drugega dela muzeja, kjer govorimo o literarnem ustvarjanju, postavili delovno sobo, okoli nje pa nasuli zemljo.«
»Če so se v preteklosti umetniki pogosteje združevali na podlagi osebnostnih stikov, prijateljstva, partnerstva in presečnih likovno-vizualnih praks, se v zadnjem času povezovanje uresničuje še na podlagi neugodnih družbeno-ekonomskih situacij, gentrifikacije in nedostopnosti.«
»Feministka si lahko samo, če imaš svoj denar. Mislim, da je to prvi pogoj. Nekje lahko ženska pride do svojega denarja, nekje ne. Ampak ko imaš denar, imaš izbiro, prej ne, tako da je v prvi vrsti treba delati v neki kolikor toliko brezrazredni družbi, da bi lahko uveljavili tudi feminizem.«