»Barva mi pomeni več kot kompozicija. Barva mora povedati, kar vidim, čutim in hočem. Naj ne karakterizira samo zunanjosti, ampak čustvo, misel, hrepenenje, veselje in žalost, zlo in dobro. Gre za docela individualne barve posameznih značajev. Vsak človek ima svoje barve, ki ga morda označujejo bolj kot kaj drugega.«
»Spodbude tako za realne kot tudi za simbolne kompozicije je iskal v stvarnem svetu, slikarsko tehniko pa je pogosto prilagajal značaju motivike. Še posebno v zrelem ustvarjalnem obdobju je opazno prehajanje med abstraktnim likovnim jezikom in konkretno likovno pripovedjo ter iskanje njune sinteze.«
»Ne moremo sicer govoriti o kakšni 'šoli' ali prevladujočem trendu, pač pa prej o nizu individualnih nagovorov, ki se osredotočajo na raziskovanja drugačnih možnosti fotografske govorice kot povsem enakopravnega in enakovrednega vizualnega diskurza v kontekstu izrekanja sodobnosti na neverbalne načine.«
»Zgodovino fotografskega medija nesporno pozna, a prav zato do nje lahko pristopa neobremenjeno, z artikuliranjem izraznih potencialov, s katerimi na avtentičen, izviren način reflektira trenutek, ki ga živi in mu daje pomen s produkcijo podob, zaznamovanih z drugačnimi modalitetami videnja.«