»Nekje sem bral o paralelnih kozmosih ogromnega fizičnega obsega, ki prehajajo drug skozi drugega, ne da bi trčili – to ponazarja moje slikanje, pri katerem gre za veliko slojev, aluzij, ki nimajo nekega posebnega pomena, se združujejo, pretakajo drug mimo drugega oziroma drug skozi drugega, ne da bi pri tem komunicirali.«
»Nekateri verjamejo, da je bil zelo pobožen. Vemo, da je hodil k maši. Menim, da je bil za krščanstvo, vendar da globoko v sebi ni čutil in razmišljal v smislu tega razkola med katolicizmom in protestantizmom.«
»Izbor Planinčevih del iz vseh obdobij ustvarjanja, ki razkriva eno izmed najbolj fascinantnih likovnih avantur figuralnega slikarstva v moderni slovenski umetnosti, smo dopolnili z deli dvanajstih slovenskih slikarjev, fotografov in kiparja, iz generacije pred drugo svetovno vojno in povojne generacije, ki je svoje ustvarjalne opuse osrediščila zlasti v šestdesetih in sedemdesetih letih preteklega stoletja.«
»V popotovanju skozi njegov svet sanjskih prividov v resnici naletimo na simbole iz klasičnega repertoarja nadrealističnega imaginarija, ki v veliki meri izhaja, se zdi, iz risarskega pristopa, ki je v resnici zelo blizu za nadrealiste značilnem načinu avtomatičnega risanja.«
»Ta mu je, kot je pojasnil Košan, na eni strani omogočala natančno, skoraj hiperrealistično izrisovanje realnih predmetov, postavljenih v nenavadne, včasih groteskno bizarne medsebojne odnose.«
»Človekova notranja izkušnja sveta ni zelo natančna in je naš ponotranjeni model stvarnosti kot velika ledena gora, katere pretežni del je skrit pod površino vode (zavesti).«
»Nedavne študije, ki temeljijo na rentgenskem slikanju ostalih Vermeerjevih del, pa so pokazale, da je bil slikar, ki sicer slovi po svoji izrazito natančni, počasni tehniki, v potezi bolj nagel in sproščen, kot se je domnevalo.«