»Ker nismo imeli lastnega priveza, je bilo treba logistično zagotavljati premike ladje, napajanje ladje iz električnega omrežja ni bilo mogoče, zato smo morali uporabljati lastne resurse, torej generatorje. To je zmanjševalo življenjsko dobo sredstev na ladji in tudi povečevalo stroške.«
»Tudi v podaljšani obratovalni dobi nadaljujemo politiko stalnih tehnoloških izboljšav. Posodobitve, ki smo jih končali med remontom, povečujejo jedrsko varnost ter razpoložljivost in zmogljivost elektrarne.«
»V letošnjem remontu bo večji poudarek tudi na staranju elektrarne. Več bomo delali na tem, da bomo pregledovali sisteme, komponente, strukture. Naš način dela je še vedno, da posodabljamo elektrarno za večjo varnost in razpoložljivost, pa tudi za dolgoročno obratovanje.«
»Pri večslojnem navarjanju in obdelavi sedišč ventilov na nove dimenzije je nastala zamuda zaradi odpovedi dveh od štirih posebnih varilnih strojev, ki jih zunanji izvajalec Siemens ni mogel nadomestiti.«
»Delamo vse, kar je v naši moči, da izvajalec projekt kakovostno in čim prej konča, da lahko znova vzpostavimo pogoje za zagotavljanje neprekinjene, stabilne energetske oskrbe Slovenije in Hrvaške.«
»Dve sta v Šoštanju, sedem jih je v Brestanici, dve sta v Trbovljah. Zanje smo s Petrolom zagotovili zadostne količine kurilnega olja. Za konično porabo pa to ne bo zadosti.«
»Če pomislimo na naše ogrevalne navade, ko pridemo iz službe ob štirih, petih, in takrat je pozimi hladno. Nato imamo temperaturo 20, 21, nekateri 23, in to je vse sočasno. Sočasnost povzroči dvig konice porabe elektrike in takrat so lahko velike težave z omrežjem.«
»Eles je član Evropskega združenja sistemskih operaterjev, zato moramo vsak dan delati projekcije za celo Evropo. Za zdaj ni indicev, da bi bilo kaj narobe z evropskim trgom električne energije. Če bo zmanjkalo ruskega plina, potem bo to vprašljivo.«