»Umetnika imata podobno likovno govorico, strast do ustvarjanja, predvsem pa ju druži ljubezen do drugačne, včasih obskurne, primitivne, celo brutalne risbe.«
»Pričakovanje in neobičajnost, natopljena s presenečenjem, ki ga ponujajo dotik, stik, povezava, prepletenost, tudi različno gibanje čopičev, različni ritmi prstov in rok, tudi premikanje celotnega telesa dveh slikarjev, nenadoma postaneta svet umetnosti onkraj vsakdanjega ustvarjanja. To so posebni trenutki, tisti čas in prostor redkeje najdenih izkušenj in redkeje najdenih izzivov.«
»Minimalistično zasnovane kompozicije na dvodimenzionalnih površinah usmerja racionalna izbira barv – črne, rumene, rdeče, modre, ki v sebi nosijo močan emotivno simboličen potencial.«
»Je z leti dozorelo v organizacijsko in programsko razvejano ter javnosti najbolj odprto likovno manifestacijo te ustanove, ki pušča vidno sled v širši kulturno-turistični ponudbi tega prostora.«
»Van Goghovo delo je še posebej vznemirljivo, saj je po nekaterih nedavnih analizah nastalo med njegovim bivanjem v Parizu, ko je pogosto iskal mir in možnost za ponovno odkrivanje malenkosti zunaj prestolnice, in poraja se prav ta občutek.«
»Matissa bodo obiskovalci po njegovih besedah lahko spoznali skozi knjigo del, ki jih je ustvaril v času bolezni. Pri teh je uporabljal tehniko kolaža, svoje oblike vodil od mej prepoznavnosti in enako kot pri plesu komuniciral skozi gib.«
»Umetniki zadihajo z danostmi ustvarjalnega prostora ali pa dopustijo, da se v polje likovnega prelijejo notranjost in posameznikova intimna zanimanja. Srečanje je na široko odprto v likovni svet, v katerem biva vsa pestrost umetniškega izražanja.«
»Terenskega dela ni toliko. Vsak pride z neko idejo v glavi, tako da bolj ali manj delajo kar v ateljeju. Od posameznika je odvisno, kak način ubere, največ je še vedno akrila, glede tematike in tudi same uporabe materialov nimamo pogojev, po tem tudi slovi naša kolonija.«
»Zbirka se približuje številki 1000 enot. Del te zbirke je po različnih ustanovah po Zasavju, večina pa v depoju. Naša velika želja je, da bi dobili prostor v Zagorju, kjer bi bila stalna zbirka, zbirka državnega pomena.«
»Pri izboru sodelujočih avtorjev na razstavi smo sledili predvsem dvema meriloma: zajeti čim širši slovenski prostor ter predstaviti slikarska in fotografska dela. Zaradi prostorske omejenosti razstavišča je bilo tudi omejeno število sodelujočih.«
»Slikarstvo za Šušnika pomeni dolgo, prijetno in hkrati izjemno nevarno ter suspenza polno potovanje skozi presečišča različnih časov, pri čemer ne išče ene, temveč hkrati dve temeljni prasliki ali paradigmi, ki sta zajeti v eni sami sliki.«