»Upodabljati ženske, otroke, babice gole in jih potem predstavljati kot eksotične je izjemno škodljivo, saj utrjuje zgodovinske stereotipe, ki so v preteklosti povzročili ogromno škodo staroselskim skupnostim.«
»Nisem več zdržal. V mojih očeh je to neverjeto nasilna upodobitev staroselskih teles. Bi Evropejci kdaj blagovolili na tak način razstavljati telesa svoji mater, svoji otrok?«
»Predstavniki Bidnove administracije radi govorijo o rasni pravičnosti, rasni enakopravnosti, okoljski pravičnosti, skrbi za manjšine, a z eno veliko izjemo – ko gre za aljaške staroselce. Te vedno zaj***jo.«
»Z zapisom na temne stene in strop je združil 65.000 let dokumentirane in izgubljene zgodovine, obiskovalcem pa je prepuščeno, da zapolnijo manjkajoče dele in se prepustijo premisleku o tem krhkem žalnem arhivu.«
»Dvorane, ki jih zapiramo, so ostanki obdobja, ko muzeji, kot je naš, niso spoštovali vrednot, perspektiv in pravzaprav skupne človečnosti staroselskih ljudstev. Dejanja, ki se nekaterim zdijo nenadna, se drugim morda zdijo že zdavnaj potrebna.«
»Prekrivanje razstavljenih predmetov ali odstranjevanje stvari ni cilj. Gre za repatriacijo – vračanje predmetov plemenom. To je torej le del veliko večjega procesa.«
»Edina izjema pri repatriaciji je, če lahko muzej ali ustanova dokaže, da sta prejela soglasje v času, ko je bil predmet odvzet. Vendar večina ustanov tega seveda ne more storiti, saj so bili ti predmeti in trupla praviloma pridobljeni z uporabo nasilja, s krajo in ropanjem.«
»Novi predpisi so kristalno jasni. Ne prepovedujejo raziskovanja. Ne prepovedujejo razstavljanja domače kulturne dediščine. Pred tem je potrebno le predhodno in informirano soglasje.«