»Glede na dogajanje v elektroenergetskem sektorju pa lahko predvidevamo, da bo Teš treba zapreti do leta 2030. To kažejo tako bolj ambiciozne podnebne politike na ravni EU-ja kot tudi finančni izkazi Termoelektrarne Šoštanj.«
»Lahko zatrdim, da sem izjemno vesel, da smo razumeli, da je kmetijstvo ena od izjemno pomembnih strateških panog tudi v Sloveniji in da za ta namen tudi glede na aktualne kazalnike gospodarske rasti v Sloveniji namenjamo temu sektorju dodatna finančna sredstva kar v obsegu 310 milijonov evrov za novo programsko obdobje.«
»Kot smo v Šaleški dolini in Saša regiji že večkrat opozarjali, v predlagani Nacionalni strategiji za izstop iz premoga in prestrukturiranje premogovnih regij v skladu z načeli pravičnega prehoda niso upoštevane pripombe in stališča lokalnih skupnosti, sindikatov, državnega sveta, Gospodarske zbornice Slovenije in drugih akterjev, kljub temu da smo jih podajali ves čas postopka priprave strategije.«
»Opozarjali smo, da v dokumentu manjka zaveza k sprejetju zakonodajnega svežnja, ki bo definiral jasne finančne vire za gospodarsko, okoljsko in energetsko preobrazbo Šaleške doline, kdo bo financiral prenovo daljinskega ogrevanja, našteti so le mogoči viri financiranja, brez javnih zavez, da bodo sredstva prišla v dolino za pravi namen, ni vmesnih ciljev ali mejnikov, ki bi se periodično spremljali za obvladovanje tveganj.«
»Zahtevamo, da se osnutek strategije dopolni s ključnimi predpogoji, ki morajo biti izpolnjeni, nato lahko govorimo o relevantni letnici izstopa.«
»Letnica izstopa 2033 ne more biti določena, dokler ne poznamo programov vsebin, virov financiranja, koliko sredstev bo dejansko na razpolago, kateri so ti viri, kaj bo z daljinskim ogrevanjem.«
»Ogorčeni smo predvsem nad načinom, kako je strategija nastala. EU napotuje, da se, kjer se zapirajo premogovniki, pogoji pravičnega prehoda določijo v okviru dogovora s socialnimi partnerji, ki sklenejo sporazum. Na žalost je ministrstvo za infrastrukturo ubralo drugo pot.«