»Naša strategija je dosledna in vzdržna. Verjetno je pri nas zdaj manjše tveganje za širjenje virusa kot v drugih državah.«
»Zato bomo predvidoma še pred koncem leta pripravili problemsko konferenco in jasno zapisali, katere so naše usmeritve, nekatere do leta 2025, nekatere infrastrukturne, ki zahtevajo več časa in sredstev, pa do leta 2030.«
»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»To je bistveno bolje, kot je bilo na začetku leta 2017, ko je bilo to razmerje pri 14-kratniku. To pomeni, da smo v treh letih na področju finančne stabilnosti in dobičkonosnosti, pa tudi tržnega deleža imeli pozitivne rezultate.«
»Mislim pa, da bo še vedno velika večina kupcev kupovala v fizičnih trgovinah, pri čemer bodo naše priročne sosedske trgovine igrale pomembno vlogo.«
»Analiziramo vse potencialne vplive na poslovanje. Načrtujemo, da bodo skupni prihodki ostali na ravni načrtov, prav tako dobičkonosnost, bo pa struktura prihodkov drugačna, saj zaradi krize predvsem v veleprodaji prihaja do izpada določenih prihodkov, ki jih potem nadomeščamo po drugih kanalih.«
»Z vzpostavitvijo pogojev za učinkovit napredek na področju bralne pismenosti bomo v Sloveniji lažje dosegli gospodarski napredek, izvajali politiko trajnostnega razvoja in krepili socialno kohezijo.«
»Proces vseživljenjskega učenja je na nacionalni ravni možno učinkovito udejanjati le s stalnim razvojem kompetenc na področju bralne pismenosti v vseh starostnih skupinah prebivalstva.«