»Dejansko je velika težava uravnoteženje potrebe po zaščiti osebnih podatkov posameznikov in po drugi strani nekakšen nadzor in izvajanje pregleda nad delovanjem javnih funkcionarjev.«
»Odločitev sem sprejel po tehtnem premisleku iz osebnih razlogov. V obdobju, ki sem ga preživel na tem položaju, sem si prizadeval delovati v najboljšem interesu zavoda in javnosti. Članom uprave, zaposlenim in vsem, s katerimi sem sodeloval, se zahvaljujem za podporo, vztrajnost in predanost. Verjamem, da bo nova vodstvena ekipa s svojo energijo in svežimi idejami uspešno nadaljevala naše delo.«
»Tudi Andrej Trček je odstopil iz osebnih razlogov. Rekel bi, da uprava razpada. Trček bo naloge člana uprave opravljal neprekinjeno do svoje razrešitve na seji Sveta RTV SLO, svet pa bo v tem času in tudi po posvetovanju z vršilko dolžnosti predsednika uprave poiskal vršilca dolžnosti člana uprave, morda celo dva vršilca dolžnosti člana uprave.«
»Kot mi je znano, je urad oziroma RTV Slovenija opozarjala, da je bilo že v preteklosti podfinanciranje oziroma da so se sredstva za narodnostne manjšine že v preteklosti porabljala iz drugih virov, predvsem sponzorstva.«
»Naša vizija je jasna – delati za dobrobit vseh državljanov in se boriti za pravičnost, transparentnost in napredek. Evropa potrebuje glas miru, zlasti s strani generacije, ki je vojno doživela, v upanju, da bodo ti glasovi v ospredje evropske politike pripeljali več državnikov in manj kratkovidnosti pri sprejemanju odločitev.«
»Stranka DeSUS se je po njeni notranji konsolidaciji zavestno in odgovorno podala na volitve za poslanca Republike Slovenije v Evropskem parlamentu. Naša lista odraža izkušenost, znanje, neodvisnost, modrost in klic k razumu. Takšno je tudi naše sporočilo Evropi.«
»Naša stranka je bila ustanovljena z jasnim ciljem – povečati transparentnost in odgovornost v politiki. S stranko DeSUS predstavljamo močno koalicijo, ki bo prispevala k boljši prihodnosti za vse naše državljane.«
»Glede na njegovo dosedanje delo, na njegove dosedanje odločitve in poteze, ne moremo reči, da vodi projekt JEK 2 v interesu prebivalstva, niti ne v interesu reševanja podnebne krize. Glede na to, kar smo do zdaj videli, vodi ta projekt v interesu nekaterih gospodarskih in političnih elit.«
»Rezultat vseh teh prikrivanj in manipulativnih pristopov je tu. Soočeni smo s projektom, kjer se informacije prikriva in prireja, objavlja šeststranske, v narekovajih, analize o ceni projekta in elektrike, namesto da se vse javno objavi ali pa da se sploh začnejo prave strokovne analize. Kot vidimo zadnje dni, je javnost projektu zaradi načina vodenja samega projekta tudi vse manj naklonjena.«
»Ena od nalog državnega sekretarja je tudi ta, da poskrbi, da bodo znotraj te javne razprave na razpolago vsi relevantni podatki, da se bodo lahko ljudje kvalificirano odločali o tem vprašanju. Časa imamo še šest mesecev.«
»Več držav pa dokazuje, da je napredek mogoč, če obstaja politična volja. Vlade lahko povrnejo zaupanje javnosti v svojo zmožnost izpolnjevanja obveznosti, če proračunski postopek odprejo za smiselno sodelovanje. Upamo, da bo še več držav pogumno odprlo svoj proračunski postopek, omogočilo sodelovanje javnosti v večjem obsegu in tako zagotovilo, da dragocena javna sredstva dosežejo tiste, ki jih najbolj potrebujejo.«
»Moje mnenje je, da je to sporni vidik, kaže na netransparentnost poslovanja članov Evropskega parlamenta in mislim, da bi bilo treba to nujno spremeniti. Zelo pomembno se mi zdi tudi, da bi se pred volitvami kandidati za evropske poslance glede tega izjasniti – ali so pripravljeni, da se pravila v zvezi s tem spremenijo.«
»Parcela, ki sem jo pridobil, ne presega vrednosti 500 evrov. Ko sem se zavedel, da sem zamudil s prijavo, sem to nemudoma storil in pri tem v opombah k obrazcu zaradi transparentnosti tudi jasno navedel, da poročam z zamudo, prav tako sem o tem obvestil tudi sodelavce na komisiji.«
»Ne strinjam se s tem, da je bilo vse narobe. Ne bom pa ničesar pometala pod preprogo, pogledali boste lahko vse dokumente, predvsem pa želim transparentno opravljati svoje delo tudi naprej. Marsikaj je dobro zastavljeno in verjamem, da bom nadaljevala, kar je moja predhodnica tudi začela.«
»Podpiram pa transparentno poslovanje, kot sem že v preteklosti, bom najprej vzela vsa pooblastila, ne zato, ker ne bi zaupala sodelavcem, ampak zato, ker želim vedeti, kdo ima kakšna pooblastila in kdo ima tudi kompetence za opravljanje posameznega dela. Poznam nekatere sodelavce, so odlični, žal mi je, da je njihov ugled okrnjen.«
»Predsedovanje Svetu EU-ja predstavlja naloge državnega oziroma javnega pomena na najvišjem političnem nivoju (Vlada RS), ki jih je RTV Slovenija, kot javni medijski servis posebnega kulturnega in nacionalnega pomena, dolžna spremljati in zagotavljati tehnično podporo v okviru izvajanja javne službe.«
»Tudi zato storitev po zahtevani pogodbi ni mogoče obravnavati kot tržne dejavnosti. RTV Slovenija je pravna oseba javnega prava in kot taka zavezana k transparentnosti v svojem celotnem delovanju.«