»S sodelovanjem pri nadgradnji znamke Gostilna Slovenije spodbujamo ohranjanje avtentičnosti okusov in tradicije, obenem pa podpiramo trajnostno poslovanje in visoke standarde kakovosti.«
»Gre za stagnacijo, še posebej če se primerjamo z leti 2015–2019, ko smo imeli dvoštevilčno rast. Zdaj imamo podpovprečno rast, tudi glede na Evropo.«
»Koprska občina sicer pripravlja novo turistično strategijo, v kateri bo poleg kulturnega turizma poudarek na ponudbi aktivnosti na prostem. V koprski strategiji razvoja turizma težimo k celoletnemu zelenemu oziroma trajnostnemu turizmu in prav tako višje kakovosti.«
»Pogostokrat vidim, da jih včasih tudi na silo vključujemo, sploh kadar se pišejo strategije, ne sprašujemo. Ljudje morajo tudi do turizma oblikovati neko stališče. To stališče pa lahko oblikujejo, če jih nekdo poučuje, o tem, kaj turizem v kraj prinaša.«