»Prepričan sem, da je Slovenija za Japonsko privlačna turistična destinacija. Delimo podobne vrednote, zavezani smo k trajnostnemu razvoju, smo varna, zelena in atraktivna destinacija z bogato kulturno in naravno dediščino.«
»Dogodek ponuja izjemno priložnost za več kot le predstavitev dosežkov – priložnost za konkretno sodelovanje z japonskimi podjetji, saj Japonsko vidimo kot visoko razvito partnerico, ki nam je na številnih področjih tehnološki zgled.«
»Statistika pravi, da se je skupna trgovinska menjava med državama v zadnjih treh letih povečala za 16 odstotkov, a verjamem, da je številka še višja, saj statistika ne spremlja dolgoročnih projektov.«
»To resnično kaže, kako velika je težava in zakaj poskušamo ta primanjkljaj pokriti z nekonvencionalnimi viri, kot sta razsoljevanje in tudi ponovna uporaba prečiščene vode, kar je v celoti v skladu z načeli krožnega gospodarstva.«
»Trajnost, kakovost življenja, kakovost našega prostora, varovanje okolja in kulturne dediščine, spoštovanje različnih kultur in solidarnost, vse to so vrednote, ki krepijo evropski turizem in mu dajejo pomen.«