»Umetniška družina Šantel, ki povezuje Štajersko s Primorsko, je že dodobra v zavesti slovenske umetnostne in glasbene zgodovine, a doslej je bilo mariborsko bivanje treh slikark še neraziskano.«
»S pedagoškim erosom, z znanjem jezikov, s strastnim glasbenim delovanjem, intenzivno likovno ustvarjalnostjo, z organizacijskim angažiranjem v Umetniškem klubu Grohar in Glasbeni matici Maribor predstavlja simbol neodvisnosti, ki so si jo v njenem času lahko izborile ženske skozi status neporočene učiteljice.«
»Gre za portret Andreja Eberharda Ravbarja. Ta slika je tipično delo druge polovice 17. stoletja in je zelo podobno Almanachu, kot ga poznamo danes.«
»Kar se pogosto vidi tudi pri nas; recimo slika Pietra Liberija z golimi figurami angelov v zgornjem delu ni bila primerna za glavni oltar Ljubljanske stolnice v začetku 19. stoletja in so jo skrili.«
»Pisanje, kljub občasnim blokadam pri ustvarjanju, nadaljujem še danes. Navdih iščem v življenjskih situacijah, v odnosih v družbi, se pa v mojih dosedanjih pesniških zbirkah marsikatera pesem nanaša tudi na naravo.«