»Pri nas si lahko ogledate dela Picassa, Chagalla, Baselitz in Warhola. Warholovih del imamo veliko. Pa Flanaganove skulpture in kipe zakoncev Lalanne, francoskih umetnikov Claude in François-Xavierja Lalanna. Vse to je zbirala Heidi Horten. Pa tudi dela Mimma Paladina.«
»Bila je zelo umetniška. Ko sta z možem Helmutom potovala po svetu, sta obiskovala umetnike v njihovih ateljejih in kupovala vse, kar jima je bilo všeč. Po Helmutovi smrti na začetku 90. let 20. stoletja, je želela postati poklicna zbirateljica umetniških del. Sprva je veliko nakupovala na dražbah.«
»Od Picassa imamo sliko španskega plemiča iz 17. stoletja in znamenito grafiko Golobica, ki jo je izdelal leta 1949 za mirovno konferenco v Parizu, nato pa je postala simbol miru. Od Warhola imamo slovitega Miška Mikija, enega od Papagajev in še dve grafiki.«
»Fragmentirana pripoved, ki se – brez jasnega začetka in konca – vrti pred oziroma okoli gledalca govori o človeštvu, življenju, ponavljajočih se človeških napakah – kot so vojne, o občutkih (ne)zmožnosti nadzora ter (ne)možnostih mišljenja novega. Smo ujeti, 'zaciklani'? Ali lahko razbijemo kodo cikla? Kako?«
»Kakor si sama razlagam, mi sledenje množicam omogoča, da bolje razumem potrebo ljudi po občutku prisotnosti, smotra, pomembnosti - ob tem pa to potrebo izpolnjujem predvsem sebi.«
»Pogosto gre za motive prostorov ali stanj, v katerih se moramo na novo orientirati, ali za ambivalentne prostore, ki nasprotujejo običajni logiki ureditve ter z njo povezanim občutkom identitete.«
»To se po eni strani kaže kot sprejemanje in izkoriščanje tehnološke evolucije z uporabo digitalne tehnologije in koriščenjem umetne inteligence, po drugi strani pa obuja neke vrste arheologijo medija z vračanjem k analognim tehnikam.«
»Njihov kontekst ustreza simptomatiki družbene stvarnosti, ki od nas zahteva, da razmislimo o alternativnih načinih delovanja tudi preko zaznavanja in ustvarjanja drugačnih fizičnih in mentalnih heterotopičnih prostorov.«