»Pravzaprav ne vem. Sicer pa so nekateri odlomki tako znani, da na vsakih pet minut slišimo uspešnico. Po glasbeni plati je to absolutno najpopularnejša opera. Pomembna je tudi zgodba, ki jo skladatelj dramaturško zelo lepo vodi in nas v vsaki postavitvi, vsakič znova, posebno gane.«
»Carmen je priljubljena tudi zato, ker v njej najdemo mešanico belkanta – npr. Micaeline arije – silovitega in brutalnega realizma, ki napoveduje italijansko veristično smer, in umetelnih španskih ljudskih napevov, kot so 'Seguidilla', 'Habanera' in toreadorjeva pesem ... Zdi se, kot da je Bizet napisal glasbo za 'navadne' ljudi, zato ostaja tako priljubljena.«
»Moja Carmen se zabava in živi svobodno življenje, toda ima smolo, ko spozna neuravnovešenega don Joséja. Zame je ta od nekdaj psihopat. Ko ga Carmen zavrne, tega noče videti in zato vzplamti njegovo ljubosumje.«
»Carmen je krasna vloga. Lahko je dramatična in tragična, bistveno pa je, da se zna zabavati in živi svobodno. Njena 'Habanera' in toreadorjeva pesem sta tako priljubljeni pri občinstvu.«
»Tadej Pogačar se je v zgodnjih delih lotil dominantnih skupkov pravil za urejanje družbenih razmerij, stanj ali dejanj tako, da jih je ludistično, norčavo in absurdno preobrnil.«
»Kot take so pomemben vpogled ne le v prva umetnikova kreativna početja, temveč tudi v večkrat spregledano kreativno okolje tedanje mladine.«
»Na pročelju bi morale rasti vzpenjavke, na strehi je trava, a je še ne morete videti. Ampak najpomembnejši je sam razstavni prostor in moje skromno mnenje je, da gre za unikaten razstavni prostor.«
»Še posebej v današnjem času se mi zdi, da moramo zelo ceniti tiste posameznike, ki znajo iz hoje narediti ples, iz tona simfonijo, iz črte sliko. To so namreč tisti ljudje, ki naše vsakdanje, dostikrat zelo banalno življenje, plemenitijo oziroma iz tega verizma, da ne rečem grobosti, vendarle naredijo kolikor toliko smiselno življenje.«
»Z nenadkriljivo močjo obrazne in telesne izraznosti je oblikovala Mae kot neagresiven kontrapunkt Maggie. Igralkino oblikovanje vloge je z dramaturškega stališča vplivalo na razmerja ključnih sil drame in mariborski izvedbi dalo pomembne vsebinske poudarke. Senzibilno kreacijo, ta je znotraj konvencionalnega pristopa našla nove evokacije, s tem pa temeljito poudarila vlogo, je Mateja Pucko ustvarila še predstavi To noč sem jo videl.«
»Zasebne donacije, kot so tiste, ki so jim jih namenili Riccardo Jucker, Gian Ferrari in Bertolini, tvorijo hrbtenico zbirke tega muzeja.«
»Predstavnik občinskega oddelka za kulturo pa je povedal, da zasebne donacije, kot so tiste, ki so jim jih namenili Riccardo Jucker, Gian Ferrari in Bertolini, tvorijo hrbtenico zbirke tega muzeja.«