»Pripravili smo celodnevni program, s katerim želimo razbijati stereotipe o humanistiki. Praznik igre in domišljije pod geslom misliti_čez.«
»Dodatne izpitne roke, če to dopuščajo prostorske in druge razmere, lahko članice Univerze v Ljubljani razpišejo tudi po končanem izpitnem obdobju.«
»Predlagamo, da se za študente, ki so zboleli za covidom-19 ali pa so zaradi tesnega stika z okuženo osebo v karanteni, omogoči opravljanje izpita ali kolokvija na daljavo ali pa se jim dodeli vsaj dodatni izpitni rok še v tem izpitnem obdobju.«
»To je grafični prikaz intenzivnega zračnega bojevanja med vojno, ki mora biti vsem v opomin, da se vsak dan trudimo za mir, strpnost in sodelovanje.«
»Kot pravi Alessandro Pesaro, vodja modula za upravljanje kulturne dediščine te univerze, je Park vojaške zgodovine odličen primer dobre prakse upravljanja kulturne dediščine, zato bo povezovanje z muzejem vsekakor pripomoglo k razumevanju te tematike.«
»Predvideni so različni scenariji, bodisi, da se poveča frekvenca samotestiranja bodisi glede na specifiko in okoliščine na posameznih fakultetah vodstvo fakultet sprejme kakšne druge ukrepe, ko bodo sami presodili, kaj je za naravo študija, za število študentov zanje najugodnejše.«
»Za vse vas, ki boste prvič vstopili v prostore fakultet naše univerze bo to začetek novega poglavja v vašem življenju, ki bo pomembno vplivalo na vašo prihodnost in nadaljnji razvoj.«
»Seveda nam je želja, glede na to, da smo imeli dve leti zapored izkušnje z zaprtjem domov, da se to ne bi več ponovilo, da bi se čim več naših stanovalcev precepilo.«
»Prva naloga bo žal še vedno ukvarjanje s covidom-19, saj v Sloveniji pri spopadanju s to boleznijo žal nismo tako uspešni, kot so v nekaterih drugih državah, recimo na Danskem, kjer so po zaslugi velike precepljenosti lahko ukinili ukrepe za širjenje bolezni.«
»Jeseni pa bo seveda izziv, kako varno izpeljati študijski proces. Na Univerzi v Ljubljani je cepljenih več kot 85 odstotkov zaposlenih, na kar smo zelo ponosni.«
»To bo zagotovo logističen problem, sploh na fakultetah z veliko študentkami in študenti, a mislim, da smo ga sposobni rešiti in ga že rešujemo. Predvsem pa upamo in zaupamo v zrelost naših študentk in študentov.«
»Pridobiti si moramo tudi več moči pri sprejemanju političnih odločitev in vplivati na državo, da bo politika končno uvidela, da vlaganje v razvoj ni strošek, temveč investicija za prihodnost.«