»V decembru bo zato znesek računa nižji za 15 odstotkov, v januarju za 30 odstotkov in v februarju za 15 odstotkov, z izvajalcem pa smo sklenili tudi aneks, s katerim smo prej eno storitev razdelili v tri različne storitve, da smo zadeve uredili tudi pogodbeno in z računi.«
»Prepričan sem, da bo nov sistem naročanja velika pridobitev za ljudi, saj jim bo prihranil čas, hkrati pa bo preprečil, da bi ljudje čakali v vrstah v ali pred upravnimi enotami. UeNaročanje bo dobrodošla pridobitev tudi za zaposlene na upravnih enotah, saj se bodo lahko bolj posvetili strankam in reševanju upravnih zadev.«
»Poleg tega sistem UeNaročanja predstavlja dodatno orodje vodstvenemu kadru upravne enote za kakovostno upravljanje s kadrovskimi viri kot tudi poenostavljeno upravljanje z okenci, kjer posamezniki pridejo v stik z uslužbenci posamezne upravne enote.«
»Projekt je vitalnega pomena in omogoča UE Ljubljana, da se pri izvajanju storitev ne vrača v obdobje dolgih čakalnih vrst. Sistem je bil pilotno testiran in omogoča uporabnikom naročanje na storitve v terminu, ki ga sami določijo, in takrat, ko jim to najbolj ustreza.«
»Iz dneva v dan je večji naval, veliko težje je priti do upravne enote, predvsem do številke za naročanje, prav tako je v tem mesecu porast najmanj dvakratni. Aprila smo imeli 2500 strank, zdaj jih imamo že 6000.«
»Gre za postopno uvajanje tega sistema. Zavedati se moramo, da v ta proces na številnih točkah vstopajo javni uslužbenci, ki to opravljajo poleg svojega rednega dela. Ta trenutek imamo že odprtih približno 60 dodatnih točk in jih iz dneva v dan širimo. V teh dneh bomo odprli tudi točke na območnih enotah zavoda za zdravstveno zavarovanje, dogovarjamo se tudi s Pošto Slovenije.«
»Po navodilih sem ju za zadnji korak te avtentikacije poslal na cepilni center z vsemi dokumenti. Danes dopoldne pa sta me poklicala, da tam nimajo nobenih informacij o tem, da bi tam potrjevali to elektronsko identiteto.«
»Zadeve smo organizacijsko urejali v soboto dopoldne. Stranke, ki so se naročile po mobilnih telefonih in smo imeli njihove telefonske številke, smo s SMS-i obvestili v soboto. Druge smo morali žal klicali šele danes zjutraj in jih prenaročiti.«
»Želimo predvsem pomagati gospodarstvu, kar se tiče gradbenih dovoljenj. Da bi se čim več stvari delalo. In pa državljanom omogočiti, da lahko uredijo nujne zadeve.«
»Se pravi od zamenjav osebnih dokumentov, vozniških dovoljenj do podobnega, kar je nujno. Lahko opravljajo tudi druge nujne zadeve, a le po predhodnem naročilu.«