»Alkohol ne spada za volan, posledice nepravilne odločitve voznika pod vplivom alkohola in drugih psihoaktivnih snovi pa bodo poleg njega samega čutili tudi sopotniki, drugi udeleženci v prometu in tudi voznikovi najbližji.«
»Šel sem do bankomata čez cesto in dvignil denar. Če ne bi plačal, mi verjetno ne bi več dali avta. Nismo imeli druge možnosti.«
»Taka vožnja je nevarna in neodgovorna, saj ni šlo za manjša odstopanja, ampak za občutno prekoračitev največje dovoljene skupne mase. Lahko si predstavljate, kaj bi bilo, če bi se tak tovor prevrnil, ali pa bi ta voznik moral zavirati v sili. Namreč vsaka dodatna obremenitev vozila pomeni tudi daljšo pot ustavljanja.«
»Osnovni namen akcije je zmanjšati možnost udeležbe v prometnih nesrečah, ki bi bile posledica uporabe mobilnega telefona med vožnjo, in širšo javnost ozavestiti o tem, kako nevarno je telefoniranje med vožnjo, četudi ga opravljamo prostoročno.«
»Uporabo motečih naprav odsvetujemo tudi pešcem, ki nemalokrat zamišljeno, s pogledom v mobilni telefon stopijo na prehod ali kolesarsko stezo, ne da bi preverili, ali je to zanje varno.«
»Ker policisti ne morejo biti vedno prisotni na vseh odsekih cest, kjer se dogajajo prekoračitve hitrosti, smo z veseljem sprejeli osem silhuet, ki bodo zagotovo – to kažejo tudi pretekle izkušnje – pomagale dodatno umirjati promet.«
»Če pa ste uživali alkohol, naj vozi kdo, ki alkoholnih pijač ni užival, ali pa uporabite javna prevozna sredstva. Dosledno upoštevajte tudi druga cestnoprometna pravila, še zlasti pravila o hitrosti, prednosti, prehitevanju, uporabi varnostnih pasov in mobilnih telefonov ter varnostni razdalji.«
»Naše stališče je, da preden govorimo o 0,0, je dobro, da pogledamo, kako učinkovito oziroma neučinkovito sankcioniramo obstoječe kršilce.«
»Že zdaj imamo na tem področju zelo restriktivno zakonodajo. Menim, da jo moramo samo bolj restriktivno izvajati.«
»Kako jo lahko naštudiramo? Najdemo si neki objekt – obcestni stebriček ali neko fiksno točko, ki jo vidimo. Ko jo avto pred nami prevozi, začnemo počasi šteti 21, 22. To je približek ene sekunde, zakon namreč govori, da smo dolžni voziti na razdalji dveh sekund.«
»Največkrat slišimo od voznikov, da se ne da voziti na varnostni razdalji, ker se drugi vrivajo. Vsak to reče. Ampak kdo so ti drugi, če to mi nismo? Kdo se torej vriva? Treba je začeti pri sebi. Ni lahko, a se da.«
»Kronična utrujenost pri voznikih povzroča slabše duševno in psihično počutje, kar posledično vodi do slabšega nadzora nad vozilom, podaljša reakcijski čas, izgubo občutka za hitrost in pozornosti ter zmanjšano zaznavanje nevarnosti.«