»V vsakdanjem življenju se včasih niti ne zavedamo, kako pogosto se naše misli, besede in dejanja navezujejo na čas. Med procesom nastajanja razstave sem se tega šele v resnici zavedela in verjamem, da bo razstava odpirala vedno nove možnosti za poglabljanje tem o času.«
»V vsakdanjem življenju se včasih niti ne zavedamo, kako pogosto se naše misli, besede in dejanja navezujejo na čas. Med procesom nastajanja razstave sem se tega šele v resnici zavedela in verjamem, da bo razstava odpirala vedno nove možnosti za poglabljanje tem o času.«
»Večina ljudi trienala sodobne umetnosti - U3 ne vidi kot razstave, ki kanonizira umetniška dela ali kot pregledne razstave, ampak kot subjektiven pogled kustosa na relevantne prakse našega časa.«
»Njeno veliko mojstrstvo in magijo njenih del prepozna Smole v na videz nepomembnem dogodku, kjer je najprej odkrila veliko željo, ki jo je odvedla v brezčas, ta pa ji je povedal smer in pokazal način, kako naj gleda, da je bleščava iluzij ne odvrne od cilja.«
»Umetnik se s tem večpomenskim delom navezuje na razstavni prostor in vzpostavlja optično interakcijo med sodobnimi elementi in historično arhitekturo, medtem ko zvočna komponenta tiktakajočih ur v akustičnem prostoru nekdanje kapele ustvarja 'skoraj nadzorovano zvočno kakofonijo'.«
»Kazalci na uri se zmeraj vrtijo z isto hitrostjo, jaz pa minevam hitreje od tebe. Me lahko ustaviš? Ne morem ti pobegniti, ne morem te ujeti. Si sedanjost, ki se giblje po meji brez debeline, ki jo z ene strani načenja preteklost, z druge pa jo razkraja prihodnost. A kje smo potem me? Kje so naše sekunde? Ujete v trenutek. Neusmiljeno ukleščene med preteklostjo in prihodnostjo. Poskušamo zbežati, a so noge pretežke. Obtežene s skrbmi sedanjosti, a navdihnjene z obljubo, da bomo nekoč lahko ujele trenutke, ki nam venomer polzijo med prsti. In kje bomo do takrat? Iskale bomo sekunde, ki smo jih raztresle med potjo.«