»se vsi v Sloveniji zavedamo vrednosti znanja, njegovega pomena za razvoj in napredek številčno relativno majhnega, po dosežkih na strokovnih, znanstvenih in drugih področjih pa zanesljivo velikega naroda«
»Poklic učitelja in vzgojitelja je mnogo več kot akademska usmerjenost, je klic k navdihu, k spremembi, k prilagajanju, je osebna predanost in želja po tem, da pustimo sled, zahteva razum in pogum«
»Ker na razpisih pogosto ne dobimo ustreznega kadra, si odgovorni ravnatelj prizadevamo, da potem zaposlimo vsaj učljive ljudi, ki imajo občutek za poučevanje, in zagotovimo, da se znotraj šole oblikujejo podporni timi, kjer potem takemu človeku pomagajo, da zmore z otroki delati po enakih načelih, kot delamo sicer.«
»Vendar pa so te spremembe, ki se pripravljajo, res samo lepotni oz. minimalni popravki. Mislim, da bi trenutno naše šolstvo potrebovalo bolj sistemsko spremembo zakona oz. te paradigme dela z otroki s posebnimi potrebami.«
»Ne nazadnje je to vloga vsakega učitelja, ki otroku, ki mu pri pouku v razredu ne gre, na neki način pomaga že samo z diferenciacijo pouka. Potem so pa tudi že zdaj veljavne različne oblike dopolnilnega pouka.«
»Na primer otroku umre nekdo od staršev in v tistem trenutku je otrok potreben različnih oblik pomoči. In da bi se izognili dolgim postopkom, imajo šole na ta način zagotovljene strokovnjake, ki otroku lahko takoj pomagajo.«