»Gledališča imajo namreč pomembno vlogo v družbi in mislimo, da je to prava tema za umetniško obdelavo. V času pandemije in po njej so se v izolaciji sprostile najnižje človeške strasti.«
»Skupaj se želimo ukvarjati s težavo nasilja nad ženskami v obdobju zaprtja javnega življenja v času pandemije, predvsem pa ozaveščati družbo, predvsem mlade, o tej težavi, ki je v porastu.«
»Ti ne bodo le dobili vpogled v ustvarjanje gledališke uprizoritve, ampak jih želimo tudi ozavestiti o težavi nasilja nad ženskami in posledično spodbujati strpnost v družbi.«
»Ta projekt je izjemen primer dobre prakse tovrstnih dejavnosti. Zato predvidevamo, da se bo to v prihodnje, če bomo le pri tem uspešni, dogajalo še pogosteje.«
»Tudi če se morda zdi, da so danes medjezikovni prehodi težji, da so sodobni standardi odrskega jezika strožji in od igralca zahtevajo veliko bolj natančno obvladovanje vseh jezikovnih registrov, pa je Jette Ostan Vejrup dokaz za to, da se igralčeva, igralkina substanca skriva onkraj jezikovnih ovir. Najdemo jo v enkratni in neponovljivi energiji telesa na odru.«
»Priprave so seveda precej drugačne kot običajno, gledališča so zaprta ne le v Sloveniji, pač pa tudi v številnih drugih evropskih državah.«
»Selekcija poteka v razmerah, ki so bistveno drugačne, vendar to velja tudi za produkcijo predstav. Prilagodili se bomo, tudi mi delimo usodo slovenskega in evropskega gledališča.«
»Festival je bil dobro pripravljen na izvedbo v teh zahtevnih okoliščinah, ohranjali smo visoko stopnjo prilagodljivosti in imeli pripravljenih več scenarijev.«
»Program sem zastavil kot neko zrelo razvojno fazo festivala, na kakovostni ravni in tudi po obsegu, tako kot bi moral biti neki ambiciozno zastavljen evropski gledališki festival.«