»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otrok že v zibelki dobi elektronsko igračo, ki predvaja slikanico z metuljčkom. In ta metuljček je v to slikanico tako vkomponiran, da bo teh 100 milijard možganskih celic pomirjenih in zadovoljnih, da bo otrok srečen, pomirjen in ne bo razmetaval igrač in ne bo se plazil.«
»Otroci begajo naokoli, potrebujejo veliko dražljajev, ne morejo se umiriti, ne marajo branja, umirjenih dejavnosti, ne vzpostavljajo očesnega stika, imajo slab besedni zaklad, tudi pozneje se težje izražajo, težko izražajo svoja čustva oziroma se spopadajo s frustracijami, imajo več vedenjskih težav, gibalno so manj spretni, nimajo fine motorike.«
»Otrok že v zibelki dobi elektronsko igračo, ki predvaja slikanico z metuljčkom. In ta metuljček je v to slikanico tako vkomponiran, da bo teh 100 milijard možganskih celic pomirjenih in zadovoljnih, da bo otrok srečen, pomirjen in ne bo razmetaval igrač in ne bo se plazil.«
»Cirkadiani ritem, naša notranja ura, se premakne na kasnejše ure. Hkrati se tudi homeostatski pritisk za spanje, ki spodbuja zaspanost, kopiči počasneje. To pomeni, da mladostniki spontano zaspijo in se zbudijo kasneje kot v otroštvu. Kljub temu še vedno potrebujejo precej spanja.«
»Pomembno je, da starši in učitelji razumejo, da pozni večerni ritem pri najstnikih ni lenoba, ampak posledica naravnih bioloških sprememb, ki bi jih bilo smiselno upoštevati tudi pri oblikovanju urnikov in pričakovanj.«