»Zaradi tega ker imamo teh investicij zelo veliko so en ključen inštrument poganjanja. Mislim pa, da poročilo zelo jasno kaže, da imamo precej problemov na področju izvajanja, ne pa toliko na področju planiranja.«
»Jaz mislim, da bo zdaj situacija taka, da nekatere firme ne bodo prišle nazaj, saj gre ta avtomobilska industrija v druge sektorje.«
»Paradoksalno, najbolj prizadeta so tista slovenska podjetja, ki so stavila na zeleni prehod, se pravi na električne avtomobile. Imam podatke za kar resna velika podjetja, da marsikje v letnem načrtu zaostajajo tam nekje za 70 odstotkov, ne za 30.«
»Tudi del te industrije se bo iz Slovenije zelo verjetno selil južneje, bodisi v Bosno bodisi v Srbijo, kjer so nekoliko nižji stroški dela. So nekako cenovno bolj konkurenčni. V Sloveniji bo lahko verjetno ostalo samo tisto, kar bo vezano nekoliko bolj na dizajn, na storitev, mogoče na hitrost.«
»Tisti svetovni vlagatelji, ki so se posluževali tega izposojanja, zdaj vračajo ta posojila in prodajajo delniške naložbe. Danes je svet zelo povezan, ko se to enkrat začne prodajati, se pozna povsod.«