»Sporazum je prispeval k manjšemu segrevanju našega planeta, po drugi strani pa je potrebno zavedanje, da potrebujemo višje ambicije in izvajanje že zastavljenih podnebnih ukrepov.«
»Sporazum je prispeval k manjšemu segrevanju našega planeta, po drugi strani pa je potrebno zavedanje, da potrebujemo višje ambicije in izvajanje že zastavljenih podnebnih ukrepov.«
»Razlika pred 15 leti in danes je opazna v tem, da so izvajalci oziroma igralci, h katerim pripada, takrat imeli eno pravico na papirju, danes pa je po zaslugi Aipe pred njimi ena najboljših zakonodaj v Evropi.«
»Dobra novica je, da smo se premaknili iz predpisovanja sedativov, se pravi pomirjeval, anksiolitikov, uspaval, ki imajo močan zasvajajoč potencial, na področje predpisovanja antidepresivov, ki tega potenciala nimajo.«
»Duševne motnje namreč naraščajo hitreje kot druge kategorije bolezni, ob tem predstavljajo tudi družbeno in ekonomsko breme, osebam, ki trpijo zaradi njih, pa grenijo življenje na različnih področjih.«
»Svetovni dan duševnega zdravja nam daje priložnost, da se ustavimo, prisluhnemo, delimo izkušnje in znanje ter skupaj iščemo poti za učinkovitejšo podporo posameznikom in skupnostim.«
»Gre za mednarodno perspektivo, nismo ujeti samo v svoj kontekst, svojo učilnico, umetna inteligenca je nekaj, kar nima meja in širše perspektive so nedvomno pomembne, vedno bolj globalno pa postaja tudi izobraževanje.«
»Projektu smo izbrali naslov 'Učinkovito, vključujoče in etično oblikovanje umetne inteligence v izobraževanju.' Tu so učitelji, izobraževalci najpomembnejši igralci in na tej konferenci naj bi našli uporabne informacije in smernice za njihovo nadaljnje delo.«
»Naše dijake moramo ozaveščati o dobrih in slabih straneh umetne inteligence, a vsekakor jo moramo vključiti v učenje v tem stoletju. Umetna inteligenca pride v poštev tudi pri učenju jezikov, vendar moramo dobro razmisliti, kako jo uporabiti.«
»Evropejci še vedno učne vsebine gradimo na naš način, s srčnostjo, disciplino, Azijci pa uporabljajo veliko tehnologije, zato sta mreženje učiteljev in izmenjava dobrih praks med celinama toliko pomembnejša.«
»Organizacija združenih narodov za izobraževanje, znanost, kulturo prizadeva za sodelovanje na globalnem nivoju. Organizacija se zelo osredotoča tudi na tehnološki razvoj v okviru šol, in UNESCO si prizadeva, da se pri uporabi umetne inteligence v šolah, pri pouku, zelo pazi na človeški faktor, na upoštevanje človekovih pravic in etike.«