»Vedno več storitev je digitalnih. Pričakujemo, da jih bodo ljudje tudi uporabljali digitalno, zavedamo pa se, da marsikdo še nima ustreznih digitalnih znanj in kompetenc.«
»Zato smo si želeli imeti takšne točke, kjer bodo svetovalci na voljo vsem, ki bodo imeli kakršno koli težavo ali bodo potrebovali pomoč.«
»Tudi nekdo, ki morda je digitalno pismen, a ne ve točno, kako lahko reši določeno zadevo, naj pride sem in mu bodo pomagali.«
»Tudi ti potrebujejo digitalno pismenost. Vsi moramo težiti k temu, da razmišljamo o brezpapirnem poslovanju, ki se v tem trenutku zdi še nedosegljivo, a vendarle obstajajo vsa orodja in mehanizmi, da to dosežemo.«
»Moram reči, da sem izjemno vesela, da gremo tokrat na podeželje, na obrobje Slovenije, kjer je najtežje dobiti informacije, kjer je največ starejših, ki to potrebujejo. Zato da se bodo znali naročiti pri zdravniku, da bodo znali kakšen račun plačati.«
»Ta projekt mobilne učilnice je pomemben, ker se mobilna učilnica pripelje do starejših, ni treba, da se oni pripeljejo k nam. Da pride tudi v najbolj oddaljene kraje, da v domačem okolju dobijo podporo.«
»V letošnjem letu v okviru tega projekta, ki trenutno poteka, ki ga izvaja Ljudska univerza Velenje, je predvideno, da bodo usposobili 2000 starejših.«
»Ukrepi bodo dosegli najbolj ranljive skupine prebivalstva, ki spodbude na področju digitalne vključenosti najbolj potrebujejo.«