»Ko gledam te konce, se vidi, da država vanje ne vlaga toliko kot v Ljubljano, zato se tam dogaja eksodus mladih. Na ta način sem opazoval situacijo – starega človeka, ki gleda razkroj te družbe, hkrati se pa mora ukvarjati s svojim poslom.«
»Roadshow, kakor na Japonskem rečejo začetku distribucije, so uskladili s časom v letu, ko tudi na Japonskem pečejo kostanje, datum premiere pa določili teden dni po prazniku kostanja, ki ga zaznamujejo v enem od templjev v Tokiu.«
»V filmu pravljično oživijo poetična narava Benečije ter zgodbe ljudi, ki še vedno uporno naseljujejo odročno obmejno pokrajino, pa tudi vseprisotne sledi in spomine po tistih, ki so že odšli z željo po boljšem jutri.«
»Navdušil nas je nadzor Gregorja Božiča nad vsemi vidiki Zgodb iz kostanjevih gozdov; s toplo fotografijo, pa tudi s hipnotičnimi zvočnimi posnetki, ki nas potegnejo v atmosferski, zavajajoči svet filma, na meji med fikcijo in resničnostjo, sanjami in spominom. Duh vsakega lika oživi z uvedbo nadrealističnih elementov. Slovenski režiser kaže redko sposobnost konstruiranja kadrov in narativnih struktur, ki dosledno zapeljujejo občinstvo.«
»Kljub priznanjem, ki jih prejemamo doma in v tujini, smo primorani razmišljati o tem, da bi se za preživetje ukvarjali s kakšno povsem drugo, nekulturno panogo. S plaketami in kipci ne moremo plačevati računov, niti načrtovati novih projektov.«
»V času novih formatov, platform in naglih ritmov tako sijajno nagraditi delo, ki ga zaznamuje plamen prvinskega filma. Zaznamuje ga močan čut za resničnost s čarobnostjo, ki prinaša poezijo in krutost; ta zgodba kaže na potrebo dostojanstvenega čakanja na smrt, medtem ko življenje mineva na tako pretresljiv način.«