»Gre za različne poklice. Med njimi prevladujejo osebe, ki imajo srednjo strokovno izobrazbo. Teh je skoraj trideset odstotkov. To so npr. delavci za pomoč pri pouku, razni informatorji in spremljevalni poklici in pa učitelji razrednega pouka in tudi drugi poklici, npr. kuharski pomočniki, čistilci, prostorov, vzdrževalci, hišniki in podobno.«
»V času pomanjkanja učiteljev imamo direktorje, ki varčujejo s tem, da prekinejo za dva meseca plačo. To se mi zdi absurdno in neracionalno. Tveganja zato, da si bo človek našel službo drugje, so verjetno velika. Preprosto me ta logika osupne.«
»V poklicih, kjer ni neposrednega stika z oskrbovanci, saj imamo v začetku jezikovno bariero. A imamo veliko poklicev, kjer ni neposrednega stika z uporabniki.«
»Delodajalcem moramo povedati, da si ne smemo in ne moremo privoščiti kršitev pravic delavcev. Tudi na Filipine bi zaokrožila zgodba, če se bo z delavci ravnalo grdo in bo konec.«
»Večinoma gre za kader, ki je že dalj časa deficitaren. Prav zato jih bomo prednostno napotili k delodajalcem iz teh dejavnosti. Zavedati se je namreč treba, da je kadre danes težko pridobiti, tudi v tujini ni neomejenih možnosti. Zato delodajalce pozivamo, naj zaposlene čim dlje ohranijo v zaposlitvi.«
»V lanskem letu smo kljub umirjanju rasti zaposlenosti, ki je bila pravzaprav posledica umirjanja gospodarske rasti, predvsem na treh področjih: gostinstvo, gradbeništvo in predelovalne dejavnosti, še vedno imeli zelo ugodne trende na trgu dela.«
»Največ težav bodo imeli prav v teh panogah, se pravi gostinstvo, zdravstvo, socialno varstvo, izobraževanje in tudi pri poklicih s področja informacijsko-komunikacijskih tehnologij.«
»Veliko je bilo med njimi delavcev s poklici s področja zdravstva, socialnega varstva, predelovalnih dejavnosti, gradbeništva, prometa, v glavnem veliko točno teh kadrov, ki jih kronično pri nas primanjkuje.«
»Trendi in zunanje okolje gre naprej. Ko direktor presodi, da bi v svojem podjetju še uspešneje deloval ali toliko, kot želi, in skrajšal delovani čas, bo to tako ali drugače storil.«
»Mladi so predolgo v procesu šolanja, in visokošolski sistem ne naredi reforme, ki bila potrebna, da bi pospešila prehod mladih na trg dela. Tukaj je bolonjska reforma zgrešila na celi ravni.«
»Ampak jih ne pustimo na miru, zato skušamo čim bolj realno določiti njihove zaposlitvene cilje. Če pa ugotovimo, da človek dejansko ni motiviran, pa izvedemo tudi sankcije.«