»Slovenija je pomembna za Evropo zaradi koridorjev, ki jo prečkajo, zato je res nujno, da je projekt drugega tira končan pravočasno. Vemo, da je v Evropi trenutno precej ovir pri infrastrukturnih projektih, a so pomembni, saj se brez njih ne moremo premikati v smeri večje trajnostne mobilnosti.«
»Gradimo primorsko, štajersko progo, na gorenjski smo prenovili žilo od Kranja do Jesenic, vključno s predorom. Železniško mrežo želimo posodobiti tako za hitrejši prevoz tovora kot za prevoz potnikov.«
»Mi bomo kandidirali še za dodatna nepovratna sredstva za tirne in elektro-strojne naprave. Vlogo bomo oddali za okoli 100 milijonov evrov. Do novembra jo moramo pripraviti, januarja pa jo bomo oddali.«
»Zagotoviti je treba večjo povezljivost omrežij, pametno polnjenje in predvsem polnjenje s čistimi viri energije. EU bo podpiral te naložbe.«
»Obstajajo orodja, ki jih lahko države članice uporabijo za takojšnje reševanje položaja. Politike davka na dodano vrednost in trošarin, ciljno usmerjeni ukrepi za energetsko revne in ranljive odjemalce, začasni ukrepi za gospodinjstva in mala podjetja ter neposredna podpora potrošnikom so koraki, ki jih je mogoče izvesti in so v skladu s pravili Evropske unije.«
»Vem, da je to za kolege v državah članicah zahteven sveženj. Njegova velikost je brez primere, predlogi močno medsebojno povezani, da ne omenjamo splošnih ciljev, da se do leta 2030 doseže 55-odstotno zmanjšanje izpustov in do leta 2050 podnebna nevtralnost. Toda strinjali smo se s temi cilji, saj vemo, da ni alternative. Že vidimo posledice neukrepanja v Evropi in po svetu in te posledice so velike.«
»Opažam tudi skrbi nekaterih držav glede omejene fleksibilnosti pri izbiri različnih ukrepov za doseganje omenjenih ciljev. Nekateri so namreč poudarili težave, ki jih vidijo v različnih podciljih, v različnih sektorjih. Vsekakor pa se strinjamo, da mora biti prehod pravičen in da ne smemo izgubiti močne podpore, ki jo evropski državljani ta trenutek izkazujejo prehodu v podnebno nevtralnost.«
»Kakovostne preureditve prometnih površin, ki dajejo prednost ranljivim udeležencem v prometu, kot so pešci in kolesarji, so tiste, ki zares štejejo. To so ukrepi, ki nam omogočajo, da se udobno in varno premikamo na trajnosten način.«
»Naše stališče je, da bi morali preiti od t. i. kolektivne odgovornosti k odgovornosti vsakega posameznika, zato menimo, da glede na to, da imamo vsi možnost cepljenja, da je to seveda brezplačno, da kadar ni zdravstvenih zadržkov, bi se morali vendarle v večji meri precepiti.«
»Menimo, da so razmere resne, napovedi za gospodarstvo slabe, prav zato pričakujemo vladno odločitev v smeri postopnega obveznega cepljenja, ker bomo lahko le tako sanirali razmere v Sloveniji.«
»V primeru centrov za socialno delo, zavodov za zaposlovanje, domov za starejše je to tisti pogoj, ki vseeno omogoča odprto družbo in dokaj normalno življenje, čeprav imamo okoli tisoč primerov na dan pozitivnih.«
»Ko bo potnik stopil na avtobus, bo podal izjavo, da izpolnjuje PCT-pogoj, in v primeru inšpekcijskega nadzora se bo to ugotavljalo. Prevoznik oz. voznik zagotovo ne bo mogel izvajati te kontrole.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«