»Oteževanje ali onemogočanje klasičnih pokopov je še posebej nerazumljivo ob dejstvu, da sežig trupla in drobljenje kosti zahteva večjo porabo energije in občutno bolj obremenjuje okolje.«
»Dejansko so začeli od samega začetka. Ničesar niso imeli, a jim je uspelo počasi, korak za korakom ustvariti temelj, zgraditi cerkev, tudi obstati in ohraniti materni jezik.«
»Kaj bo preseljeno v Slovenijo v trajno hrambo, natančneje v arhiv Muzeja slovenske evangeličanske cerkve v Murski Soboti, sta skupaj s farani v Bethlehemu odločila Leon Novak in Klaudija Sedar.«
»Čeprav smo velikokrat v težkih situacijah v življenju, ko ne razumemo, zakaj vse to trpljenje, bolezen, bolečine, nepravičnosti, ki se dogajajo po svetu, nas velikonočno sporočilo kljub vsemu spodbuja, da ne obupamo, ampak da na podlagi božje ljubezni, ki nam jo je prav na velikonočne praznike Bog tako bogato izlil, nadaljujemo našo pot in negujemo tesno prijateljstvo in občestvo z našim Gospodom.«
»Mnogi se ob prazničnem voščilu izogibajo besedi božič. Voščijo samo vesele praznike. Kakšne praznike? Pomembno je, da vemo, kaj praznujemo, sicer praznovanje nima smisla in je izgubljena priložnost.«
»Božič po besedah Sajeta prinaša v temo tega sveta sporočilo resničnega in pravega miru za vse ljudi, pri čemer mir ni zgolj odsotnost vojne ali hrupa, temveč je polnost božjega življenja.«
»Božič je čas za ponovno odkritje teh pomembnih resnic. Je čas luči, ki simbolizira svetlobo, ki je posijala v svet, in hkrati luč, ki je posijala Slovencem, saj prav v tem času praznujemo dan samostojnosti in enotnosti.«
»Kljub napredku medicine ostaja dejstvo, da smo ljudje podvrženi staranju, bolezni in trpljenju, neizogibno pa tudi smrti. Ob tem se je treba zavedati, da je vse to del celote človeškega življenja.«
»Vsako dejanje, s katerim namerno končamo svoje življenje ali življenje drugega, pomeni popolno nasprotje tega, k čemur bi morali kot družba stremeti, k spoštovanju in skrbi za vsako človeško življenje. Tako z etičnega kot verskega vidika je takšno dejanje nedopustno, uvajanje možnosti samomora s pomočjo pa pomeni družbeno odpoved skrbi za najbolj ranljive.«
»Pozivamo vse, ki odločajo o tem, da zaščitimo človekovo življenje, da omogočimo ljudem dostojno smrt, predvsem pa, da se družba kot celota in tudi mi kot verske skupnosti poglobimo v to vprašanje, kako bi omogočili dostojnejšo smrt v smislu paliative.«
»Namesto hitrih rešitev v obliki navajanja na misel o samomoru, spodbujamo plemenito človeško predanost skrbi drug za drugega, zlasti pa za tiste, ki trpijo.«
»Tudi trpeči bolniki ob koncu življenja potrebujejo upanje. To ni več dolgoročno upanje, to so morda svetli trenutki, da bom preživel nekaj minut brez bolečin v pogovoru s svojimi najbližjimi. Jemljemo jim ga, ko začno razmišljati o prostovoljnem zaključku življenja.«
»Kot je v tej naši današnji skupni izjavi napisano, bi zakonsko uvajanje možnosti samomora pomenilo posredno spodbudo bolnikom h končanju lastnega življenja, kar je za nas nesprejemljivo, tako iz verskega kot etičnega prepričanja.«