»Ideja je utopična in je do nje zlahka zavzeti popolnoma cinični odnos. Težje je verjeti v nekaj, kar odgovornost prelaga z represivnih vzvodov moči na etiko posameznika in njegovo vero v družbeno. Morda je enako utopično danes verjeti v demilitarizacijo sveta, redistribucijo globalnega bogastva, socialno državo, egalitarnost, neposredno demokracijo, univerzalni temeljni dohodek (...) pa vendar sam raje zberem slednje, kot pa si zatiskam oči pred družbeno neenakostjo in eksploatacijo tretjega sveta za blaginjo zahoda.«
»Vprašanje, ki se zastavlja ob sodobnem raziskovanju besedila, kot so Parlamentarke, ne meri na perspektivo, kdo oblast prevzema, ampak s katerim sistemom želi ta nova oblast opraviti. Aristofan tu opravi predvidljivo delo in na nobeni točki ne promovira spremembe sistema, ampak samo spremembo vladajočega. Trdi torej, da je v človeški naravi prav to: nezmožnost spremembe političnega sistema, ne glede na to, kdo ga prevzame.«
»Med pisanjem sem raziskovala izkušnjo sodobnega atomiziranega življenja, v katerem zaradi krhkih medosebnih odnosov ni zanesljivih referenčnih točk, zato mora posameznik smisel in odvode poiskati sam, ta iskanja pa včasih pripeljejo do samodestruktivnih rešitev.«
»V drami predstavlja zgodbe o ohranjanju represivnih mehanizmov nadzora v sodobnem svetu, v katerem ženske še vedno bijejo boj za pravico odločanja o lastnem telesu in duši, boj za pravico do enakopravnosti, užitka in svobode.«
»Sezona, ki jo je oblikovala Marinka Poštrak, obljublja vrhunske uprizoritve relevantnih besedil, ansambel Prešernovega gledališča Kranj pa je v odlični formi. Prepričan sem, da bo prav vsak od projektov s svojega vidika presežen. Od tod optimizem.«
»Prelomna ne bo samo zaradi prelomnega koronavirusnega časa, ampak tudi zato, ker bo po 23 letih to moja zadnja sezona umetniškega vodenja Prešernovega gledališča.«
»Historijo o stanovanjski problematiki kranjskega velikana Rudija Šeliga pripravlja mlada ekipa ustvarjalcev, ki bo v presenetljivo aktualno dramo vnesla popolnoma sveže poglede novih generacij.«
»Lorenci si želi skupaj z igralci prodreti v korenine njihovega otroštva in skupaj z njimi 'podoživeti' stanja in emocije, ki so jih doživljali ob pripovedovanju pravljic.«
»Morda samo s to razliko, da so bile v srednjem veku t. i. čarovnice obsojene na grmado, danes pa so obsojene na stigmo noric in psihiatrično obravnavo.«
»Besedilo Pod oblakom jezero je nastalo kot delno avtobiografska impresija življenjskih trenutkov, ki prek situacij, kot so prva spolnost, prva izkušnja z drogo in soočenje s starši, razgrinjajo kaotičnost notranjega sveta odraščajočega dekleta.«