»Zaželel mu je, da bi v prihodnje krepil krščansko skupnost ter razvijal 'lepe odnose med različnimi verstvi in kulturami, ki že stoletja zaznamujejo in bivajo na ozemlju današnje koprske škofije'.«
»Vsako dejanje, s katerim namerno končamo svoje življenje ali življenje drugega, je tako z etičnega kot verskega vidika nedopustno, uvajanje možnosti samomora s pomočjo pa pomeni družbeno odpoved skrbi za najbolj ranljive.«
»Vsakega človeka spremlja strah pred trpljenjem, posebej ob koncu življenja. Vendar odgovor na ta strah ali na trpljenje bolnih in ostarelih ne more biti uvajanje možnosti samomora, temveč krščansko razumevanje, da je človeško življenje nedotakljiv Božji dar, pospeševanje družbene solidarnosti ter hitrejši razvoj paliativne medicine.«
»Naš skupni Bog je Bog miru, ni Bog nemira, ampak miru, in vsi drug drugemu v območju svoje vere privoščimo ta mir. Če drug drugemu miru ne privoščimo, potem nismo verniki, ampak fanatiki. To je večkrat dal jasno vedeti tudi papež.«
»Zaradi njegovega usmiljenja smo vsi vredni, da živimo: rojeni in še nerojeni, zdravi in bolni, mogočni in šibki, pogumni in plahi, verni in neverni, pa tudi miroljubni in nemirni.«
»Vsem prebivalcem Slovenije, zamejcem in izseljencem, bratom in sestram v Evangeličanski in Pravoslavni cerkvi ter tudi pripadnikom drugih ver, še posebej pa bolnim in trpečim, brezdomcem in brezpravnim, prestrašenim in jokajočim.«
»Ta sad je še danes živ, Prekmurje je znano po ekumenizmu, in to tradicijo bi radi ohranili, zato smo ravno v tem predbožičnem času, ki je tudi praznik miru in spoštovanja, obudili tradicijo in tako pokazali, da se spoštujemo, živimo v miru, pa tudi, da želimo to tradicijo nadaljevati.«
»Sodelujemo tudi z bolnišnico, katere direktor je tudi voditelj binkoštne skupnosti v Sloveniji in je danes na fronti boja s covidom-19 in epidemijo skupaj z ekipo. Hvaležen sem vsem vernikom, da so molili za to ekipo, da je dobro delala, in še zdaj molimo.«
»Z današnjo simboliko, ne samo z obujanjem zgledov iz preteklosti, ampak predvsem s sporočilom, da je potrebno razumevanje drug drugega, želimo preseči razdvojenosti, ki nas spremljajo, in tudi z osebnimi dejanji postaviti drugačne temelje, temelje povezovanja. Želimo sporočiti, da si želimo v prazniku najti mir in veselje v pravih vrednotah, ki nam jih vsem krščanska vera narekuje in daje.«