»Pisca veselih in žalostnih zgodb, ki jih danes prištevamo v vrh slovenske literature, ne bomo nikoli do konca spoznali. To je vesela usoda vseh velikih umetnikov in njihovih umetniških del. Ravno v tem je pravzaprav vsa skrivnost. Tudi pri Cankarju. V gledališču ga lahko uprizarjamo v neskončnost, ker se zdi, da bomo v njegovih dramah vedno znova našli še nekaj neodkritega, neizpovedanega kot nekakšna slutnja.«
»Tudi kot najstniki Cankarju ne moremo čisto ubežati; radi smo svobodni, in kar je predpisano, nam ni zelo pri srcu. Ko pa odrastemo, si Cankarja, če le hočemo, končno lahko privoščimo samo zato, da bi uživali.«
»Ukvarjamo se s financami, kadrovskimi zadevami, odpovedovanjem ali prestavljanjem prireditev na poznejši datum in pa s pripravami na težko pričakovani trenutek, ko bomo spet obratovali. Tudi kongresni oddelek še deluje in poizvedovanja za kongresne prireditve ali najem dvoran niso popolnoma zamrla.«
»Verjetno bi bilo pretirano reči, da je Hararijevo delo navdihovala Odiseja v vesolju, ob nastanku kritiziran, nerazumljen, celo zasmehovan mejnik znanstvene fantastike in filmske umetnosti nasploh, lahko pa trdimo nekaj drugega, da sta si bila usojena in da se danes neverjetno lepo dopolnjujeta.«
»Naj bodo ukrepi, ki jih bosta vsebovala predloga Nacionalnega programa za kulturo (NPK) za obdobje 2020 do 2027 in spremljajočega akcijskega načrta, zastavljeni realno in uresničljivo.«
»In ko pomislim, da se nekje v zapuščeni železniški dvorani 140 ljudi zahvaljuje za pravkar doživeto, začutim moč svojega poklica, ki hrani počasi izzvenevajočo človečnost.«
»NSK je prepričan, da uresničitev teh pozitivnih ciljev ne bo mogoča, dokler kultura, ki spodbuja inovativno razmišljanje zunaj ustaljenih okvirjev, dokončno ni prepoznana kot enakopravna in pomembna partnerica vseh drugih resorjev.«
»Kulturni centri po svetu, podobni Cankarjevemu domu, veliko razpravljajo o tem, da je seveda treba imeti dobre programe, koncerte, razstave, pogovore, a to je le delček celotne zgodbe.«
»Težavo pa člani sveta prepoznavajo v tem, da je razkorak med kulturno politiko in tem, kar se je resnično zgodilo v preteklem obdobju, zares velik – v negativno smer.«