»Si želi, da bi bila zgradba 'pridobitev za skupnost', ki bo 'spoštovala lepe razglede' prebivalcev soseske Hollywood Hills.«
»Nikoli si nisem predstavljala, da se lahko osredotočam na najbolj marginalizirane ljudi svoje države – podajam se po neoznačenih poteh potepuhov – in sem ob tem še vedno kandidatka za najvišje časti v arhitekturnem poklicu.«
»Priznanje prejeli za spretno, vendar subtilno umestitev novega javnega programa v stare objekte, ki po njihovem mnenju 'ustvarja čudovito ozračje, ki poetično združuje nove in stare elemente.'«
»Nismo želeli le poustvariti stavb v obliki pomanjšanih replik, temveč smo kocke uporabili predvsem za ustvarjanje pozorno abstrahiranih arhitekturnih zasnov in detajlov, ki smo jih v procesu sestavljanja rasterizirali. Nujno je bilo razumevanje merila, količine, simetrije, osnovnih vzorcev in geometrije. Skenirani izvirni načrti arhitekture, ki jih hranita MAO in Plečnikova zbirka, so nam služili za podlago, s pomočjo katere smo merilo prilagajali velikosti detajlov, arhitekturnih elementov in ne nazadnje velikosti posamezne kocke. S preizkušanjem različnih kombinacij kock ter z raziskovanjem materialov in barv so oblike postale pripovedovalke zgodb o podobi prostora, tako v merilu stavb kot tudi mesta.«
»Ambiente, ki iščejo vzore v zgodovini in socialnem povezovanju ter manifestativno odgovarjajo na vprašanja o nalogi in odgovornosti arhitekture in arhitektov. Obenem pa so to do potankosti izpiljeni arhitekturni izdelki, kjer je spretno zabrisan preskok med merili. Celota in detajl sta uglašena in se harmonično dopolnjujeta.«
»Odpovedal se je ornamentalni estetiki secesije in ameriškemu neoklasicizmu ter načrtoval enostavne, funkcionalne zgradbe s čistimi linijami in preprostimi odprtinami, brez okraskov in zgodovinskih poudarkov.«
»Vernakularno arhitekturo razumemo kot živ in za sodobnost aktualen eksemplar energetskih principov, na podlagi katerih lahko kritično reinterpretiramo sodobno arhitekturno produkcijo in razmišljamo o arhitekturi prihodnosti, za katero ni dovolj, da je 'energetsko učinkovita' – postati mora ekološka.«
»Odprte hiše Slovenije je festival kreativnosti. Racionalno mišljenje skrbi za prenos znanja skozi zgodovino človeštva, gonilna sila novega pa sta kreativnost in domišljija.«
»Okoljsko in družbeno krizo, v kateri smo se znašli, bo reševal razum, kreativni impulz pa bo skrbel za humanost sveta in socialno vključujočo družbo.«
»Pomembno je, da javnost občuti moč kreativnega v arhitekturi, in prav za to na vso moč skrbijo Odprte hiše Slovenije.«
»Ta stavba nas opozarja, da med obema vojnama Ljubljana ni bila samo Plečnikova. Ljubljana v 30. letih je bila pluralno mesto – poleg Plečnika vre na številnih področjih, tudi v arhitekturi, ustvarja se tudi drugačna Ljubljana. In Nebotičnik je ena od ikoničnih stavb tiste druge Ljubljane, mesta, ki se spogleduje z modernizmom.«