»Če ne bi regulirali cen NMB 95 in hkrati potrošnikov oprostili plačila prispevka za obnovljive vire energije in soproizvodnjo toplote in elektrike, bi bilo po naših ocenah, kjer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter NMB 95 treba odšteti okoli 1,461 evra na liter. Potrošnik bi za 50 litrov plačal 73,05 evra, kar pomeni, da pri 50-litrskem tanku pri točenju NMB 95 potrošnik privarčuje 2,45 evra.«
»Če ne bi regulirali cen kurilnega olja in upoštevali vseh v preteklosti veljavnih davkov in prispevkov, bi bilo treba odšteti okoli 1,118 evra na liter. Potrošnik bi za nakup 1000 litrov plačal 1.118 evrov, kar pomeni, da pri 1000-litrskem rezervoarju potrošnik privarčuje 98 evrov.«
»da ohranja dostopnost maloprodajnih cen, hkrati pa si v luči javnofinančne vzdržnosti prizadeva za postopno normalizacijo prilivov v državni proračun«
»Če ne bi regulirali cen dizla in hkrati potrošnikov oprostili plačila okoljskih dajatev, bi bilo po naših ocenah, ob čemer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizla treba odšteti okoli 1,591 evra na liter. Pri 50 litrih bi plačali 79,55 evra, kar pomeni, da pri 50-litrskem tanku pri točenju dizla potrošnik prihrani 5,4 evra.«
»Če ne bi regulirali cen NMB 95 in hkrati potrošnikov oprostili plačila okoljskih dajatev, bi bilo po naših ocenah, ob čemer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter NMB 95 treba odšteti okoli 1,385 evra na liter. Potrošnik bi za 50 litrov plačal 69,25 evra, kar pomeni, da pri 50-litrskem tanku pri točenju NMB 95 potrošnik privarčuje 4,85 evra.«
»Pri tem je pomembno, da se na srednji rok in postopno, ne da bi to čutili potrošniki, znova uvede okoljska dajatev na fosilna goriva, ki predstavljajo namenski vir za zelene investicije.«
»Kljub temu bo dizelsko gorivo od jutri cenejše za skoraj sedem centov na liter (natančneje 6,7 centov), NMB-95 pa bo v primerjavi s preteklim 14-dnevnim obdobjem cenejši za skoraj 10 centov na liter (natančneje 9,8 centov). Najvišja dovoljena drobnoprodajna cena kurilnega olja bo nižja za dobrih 11 centov na liter (natančneje 11,4 centa) v primerjavi s preteklim 14-dnevnim obdobjem.«
»Če ne bi regulirali cen dizelskega goriva in hkrati potrošnikov oprostili plačila okoljskih dajatev, bi bilo po naših predvidevanjih, kjer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizelskega goriva treba odšteti okoli 1,774 evra na liter.«
»Če ne bi regulirali cen dizla in hkrati potrošnike oprostili plačila okoljskih dajatev, bi bilo po naših ocenah, pri katerih smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizla treba odšteti okoli 1,875 evra na liter.«
»V kolikor ne bi regulirali cen dizla in hkrati potrošnike oprostili plačila okoljskih dajatev, bi po naših ocenah, kjer smo upoštevali vse v preteklosti veljavne davke in prispevke, za liter dizla bilo treba odšteti okoli 1,938 evra na liter.«
»Bo šlo vse gor, ne samo prevozi. Nafta, derivati so generator dviga cen celotnega sistema proizvodnje, surovin in končno tudi potrošniške košarice. To vsekakor ne bo v redu.«
»Zato, ker prodajalci naftnih derivatov lahko prosto oblikujejo cene, kujejo dobičke in izražajo svojo monopolno moč. To je ukrep, ki je v resnici v korist prodajalcem derivatov, ne pa toliko potrošnikom.«