»Filmske industrije nekako ni več. Bedno je. Poslabšalo se je. Vrsta poslov z delitvijo pravic – enakih 50-50 deljenih dobičkov, po stroških, s financerji –, ki sem jih včasih lahko sklepal za svoje filme … Če bi kdo zdaj to predlagal, bi ga izsmejali iz je***e zgradbe.«
»Sem obseden z nadzorom v smislu, da moram vse narediti na svoj način. Vse sodelavce si moram izbrati sam. Končni rez mora biti moj. Produciran mora biti prek mojega lastnega podjetja. In kar zadeva ljudi, ki financirajo filme, jim dovolim, da mi dajo približne opombe, vendar glede na pogodbo nimam nikakršne obveznosti, da jih upoštevam.«
»Ne morem govoriti o podrobnostih, a sestavljamo načrt za film. Napisal sem ga z mislijo na določene igralce, ki jih zdaj poskušam dobiti skupaj. Igralci so kot divje živali, ki jih moram nekako zapreti, ker se jim toliko dogaja. Zato poskušam ujeti nekaj neverjetnih divjih živali – upam, da mi jih bo uspelo ujeti.«
»Z veliko mero svobode uspelo izpodbijati vse običajne stvari, s čimer je potrdila, da je vsestranska in nekonformistična umetnica, model velikega slovesa, odlična izvajalka in ironična avtorica provokativnih filmov in gledaliških monologov ter navsezadnje etologinja in okoljska aktivistka.«
»Ni prvič, da sem jokala v skoraj vsakem prizoru, v katerem sem bila. Rada najdem grdoto v ljudeh. Rada sem surova. Všeč mi je, če dobim scenarij, v katerem postavljam izziv sami sebi, in nikoli nisem izbrala filmske vloge, ne da bi me bilo strah.«
»Zach je nekdo, ki me je poznal, poznal moj potencial in želel sodelovati z menoj. Mislim, da bi bilo nenavadno, če bi napisal stvar v slogu Nancy Meyers in rekel: 'Torej ... ne boš jokala v tem filmu.' Temu bi težko verjela.«
»Prepričan sem o njenem izjemnem talentu. To je tako, kot če si z najneverjetnejšim violinistom na svetu in mu boš napisal pesem, seveda ne boš napisal nečesa, kar je preprosto. Napisal boš nekaj, kar bo prevzelo vse, ker veš, da to zmorejo.«
»Direktor fotografije je edinstven poklic, ki ga v enaki meri zaznamujejo tehnična in tehnološka spretnost ter umetniška tankočutnost in talent.«
»Žal je bila v tem dominantno moškem poklicu izjema prejšnjega stoletja in vidno odrezana od večjih produkcij in celovečernih igranih filmov, pri katerih je občasno sodelovala kot asistentka ali fotografinja na setu.«
»Billy me je lahko poklical in rekel 'naslednjič bi rad posnel film o tem in tem' – in to je vse, kar smo morali vedeti ... Pravzaprav smo postali partnerji z našimi režiserji.«
»Nominacija je bila hkrati potrditev, da je prikrito družinsko nasilje nad ženskami še kako živa in pomembna tema, o kateri moramo govoriti in se boriti proti normalizaciji takih sužnjelastniških odnosov med moškimi in ženskami, kot so veljali skozi zgodovino.«
»Film je postal eden najbolj kontroverznih britanskih filmov desetletja, levo usmerjeni ustvarjalci (producent David Puttnam, Hudson in pisatelj Colin Welland) so ga imeli za radikalno obtožbo snobizma in privilegijev establišmenta, drugi pa so si ga prisvojili kot konservativno himno Thatcherjevskim vrednotam individualizma in podjetništva.«
»To je bilo podobno ikonično, so spomnili pri reviji Variety, kot je bilo leta 2014, ko je nekdanja predsednica akademije Cheryl Boone Isaacs zloglasno prebrala ime nominiranca za najboljšo filmsko fotografijo Dicka Popeja kot Dick Poop.«