»Za dober film je najpomembnejši način razmišljanja, občutek, ki ga dešifriraš in potem uporabljaš. Izkušnje so tu bistvene, ne sme se zgoditi, da se napačen kader odpira v napačnem trenutku. Moja naloga je, da ne dopustim, da energija odteče iz prizora.«
»Njegova protagonista sta profesor za študije o Hitlerju Jack Gladney in njegova četrta žena Babette.«
»Tega seveda nisem načrtoval, a film je prišel v ravno pravem trenutku. Res mislim, da je veliko stvari, ki jih vidite v filmu, tisto, zaradi česar ljudje danes protestirajo povsod po svetu in vpijejo, da so črnska življenja pomembna.«
»Vsa ta energija, vsi ti ljudje, vsa ta naelektrenost v ozračju – to se mora nekako nadaljevati, še posebno v ZDA, tako kot na volitvah. Potem bomo lahko proslavljali, kot pravi naš brat Prince, kot da smo leta 1999! Prirejali bomo zabave, kot jih nismo še nikoli!«
»No, televizija dela. Pravkar ste posneli slovensko nadaljevanko, kriminalko, Primeri inšpektorja Vrenka, ki jo bodo lahko gledalci na TV Slovenija spremljali od 10. januarja naprej. Kako pravzaprav preklapljate iz srbščine v slovenščino? Z lahkoto!«
»Biti v takšni izbrani družbi uglednih in odličnih evropskih filmskih režiserk, ki jih zelo cenim, občutim kot pomembno priznanje za svoje delo. Ta album lepo kaže raznolikost filmskih glasov in nujno je, da skozi takšne spodbude, kot je Eurimagesova, tudi vedno več teh glasov dobi priložnost, da se jih sliši.«
»Kot ljubitelj romanizacije filmov s ponosom najavljam Bilo je nekoč v Hollywoodu kot svoj prispevek k temu pogosto marginaliziranemu, a oboževanemu literarnemu podžanru.«
»Literarni talent Quentina Tarantina je očiten že od njegovih prvih scenarijev, toda videti, kako spretno obdaruje svoje like z življenjem na knjižnih straneh in kako nenehno preseneča bralca ‒ tudi tistega, ki film pozna na pamet ‒ pomeni videti mojstrskega pripovedovalca, ki bo preizkusil novo obliko in jo naredil za svojo.«