»Podaja fotografsko ujete gledališke trenutke, ki manifestirajo raznorodne oblike čustvenih naklonjenosti v uprizoritvah besedil starejših in sodobnih slovenskih dramskih avtorjev, v interpretaciji prepoznavnih igralskih obrazov iz različnih gledaliških hiš.«
»Najsi bo to močan kontrast med odtenki pisanih listov različnih grmovnic, markantna socvetja kresnic ali skrivnostne jesenske meglice, ki se vijejo okoli porumenelega rastlinja, prav vsi prizori so vredni, da jih ujame v svoj objektiv.«
»Ne zgolj na vrzel v vizualni funkciji, temveč tudi v umski zaznavi, spoznanju ter posledično svetovnem nazoru. Z drugimi besedami Scotoma raziskuje vzroke izza naše nesposobnosti, da bi dosegli kakršnokoli soglasje glede česarkoli.«
»Fotografinja modo spretno kombinira s kontrasti med retro elementi/futurizmom, religiozno estetiko/seksualnostjo, običajnimi mestnimi prizori/eleganco, naravo/luksuzom.«
»Neizpodbiten ženski pogled, ki se ne pri fotografinji in ne pri modelih ne podreja moškim fantazijam, temveč izriše prostor za žensko seksualnost v kombinaciji z individualno feminilno izraznostjo, pripovednostjo in fantazijami.«
»Njegova razstava je svojevrsten vizualni prikaz tega, kako je krizni kapitalizem vplival na svet, Krajnc pa poglobljeno razkriva prazne prostore in nove vsebine, ki jih je prineslo obdobje različnih prehajanj.«
»Kolaži lebdečih žensk v fiktivnih okoljih urbane narave in abstrahiranih prizorov za jedilno mizo so posledica dolgotrajne zamejenosti na zgolj prostor kuhinje, rutino doma in domačih opravil, obenem pa osebna refleksija o vlogi ženske kot gospodinje in primarne skrbnice otrok.«
»Njene ženske so razosebljene, nič več individualni subjekti, namesto tega prikazane le kot skupina delovnih rok, ki obstaja in deluje v prostoru domače kuhinje (...). Skozi fotografije teles, postavljenih v naravna okolja, in rok, ki tvorijo imaginarne skupnosti, si umetnica zamišlja utopične scenarije pobega iz družbeno determiniranih vlog.«
»Ne zanimajo jih usodni zgodovinski dogodki in velike osebnosti, ampak želijo s tem razstavnim projektom ponuditi vpogled v vsakdanje življenje in predstaviti nekatera protislovja družbenega sistema, ki je gradil na utopični viziji prihodnosti.«
»da ima Uli Weber, čigar opus visi na teh stenah, svoje subjekte rad. Vidi se, da njegova strast in fasciniranost s pravim prikazom subjekta – naj gre za portrete slavnih ali svetova konjskih in avtomobilskih dirk – ne poznata meja.«