»Nedavne študije, ki temeljijo na rentgenskem slikanju ostalih Vermeerjevih del, pa so pokazale, da je bil slikar, ki sicer slovi po svoji izrazito natančni, počasni tehniki, v potezi bolj nagel in sproščen, kot se je domnevalo.«
»Ena od predlaganih razlag je tudi ta, da je skriti portret moškega pod Vermeerjevo sliko Dekle z rdečim klobukom morda delo desetletje starejšega delftskega umetnika Carla Fabritiusa.«
»Pomembno mi je bilo pokazati kri, brazgotino in njegov pogum med poskusom atentata. Ni se zlomil ali se prestrašil, temveč je dvignil roko, da bi pokazal, da je eno z Ameriko in da ji bo vrnil, kar si zasluži.«
»Če sklepamo po novoodkritih dokazih, da je imela na portretu nekoč morda razkošnejšo obleko, in po starosti plošče, ki izvira iz časa njenega življenja, ter na podlagi podatka, da so ji namerno izpraskali oči, je čisto mogoče, da gledamo senco nekoč veliko bolj kraljevskega portreta lady Jane Grey, ki so ga nato po njeni smrti spremenili z bolj zadržano, skromno podobo protestantskega mučeništva.«
»To je neverjetno zanimiva slika, ki odpira cel kup vprašanj, in če je to Jane Grey, je tudi dragocen dodatek k upodobitvam mlade junakinje – prikazana je kot značajska ženska, kar je nasprotno tradicionalnim upodobitvam žrtve z zavezanimi očmi.«
»Od 60. let so jo imeli priložnost v živo videti le redki poznavalci. Nekaj je poznati sliko s fotografij, povsem drugo pa, če jo vidimo v živo in lahko spoznamo njeno kvaliteto in privlačnost.«