»In seveda o posameznih rešitvah, kako vrednote kot so vrednost življenja, možnost odločanja o samem sebi in nedotakljivost življenja na pravi način uravnotežiti, da bi dobili družbeno in pravno usklajeno rešitev.«
»Bojim se, da bi lahko ta ureditev na neki način celo targetirala nekatere marginalizirane skupine prebivalstva. Takšno targetiranje pa bi lahko vzpostavljalo zelo nevaren precedens.«
»To je lahko shizofrena situacija, tak direktor, ki je hkrati v odvisni in obvladujoči družbi, mora igrati dve vlogi. Gotovo pa je ta vpliv večinskega delničarja v nasprotju z drugimi delničarji. Tu ni potrebnih nobenih pisnih navodil, ker direktor sam sebi daje navodila.«
»Pravno ni dileme. Seveda bi se občina morala pogumno odločiti, morda iti v kakšen spor, tako kot je šla Postojna, ampak pravno dileme ni. Zdaj pa, ko je bila ustavna odločitev sprejeta, imajo občine boljši argument, ne bodo se več pravdale z ministrstvom.«
»Nič ni narobe, če posameznik v Republiki Sloveniji dobro zasluži, a v javnem sektorju ste v poslanstvu institucije, ki jo vodite, zato po naravi stvari tovrstno ravnanje ni združljivo z naravo institucije, ki jo imenujemo računsko sodišče.«
»Ena je zasebna dimenzija te afere, ki je na posameznikih, ki so bili žrtve afere pustila velike posledice, druga pomembna dimenzija pa je javna demokratična dimenzija te afere, ki se je vlekla celo desetletje.«
»Drži. Kdor ima sklenjeno pogodbo za določen čas, načeloma te pogodbe ne more odpovedati pred potekom časa, za katerega je sklenjena, razen v izjemnih primerih, ki so bili predmet sodne presoje. Vendar je to načeloma nemogoče.«
»Seveda pa bodo prinesle v pravno-poslovna razmerja določeno zmedo in tudi v nadaljevanju, ko bomo iskali različne pravne norme, bomo naleteli na težave, ker bodo iste zadeve urejene v številnih različnih zakonih.«
»Vlada seveda lahko spreminja ustanovne akte javnih zavodov, vendar mora to delati v javnem interesu, ne pa zato, da se doseže neki parcialni cilj ali celo morda zasebni cilj imenovanja nekoga na določeno mesto. Tako ravnanje je nekaj, kar se imenuje zloraba oblasti in je znano v literaturi.«
»Če je za preprečitev širjenja nalezljive bolezni na voljo milejši, drugačen ukrep, ki manj poseže v ustavno pravico, ali v ustavne pravice in svoboščine (v več pravic in svoboščin), je treba uporabiti milejši ukrep. Država ne more kar “prepovedati” gibanje in vsakršno gibanje. Torej, dejansko ga lahko, pravno pa ga ne bi smela.«