»Celotna ekipa katedre, ko so študentje oddali male črne obleke, je bila že od začetka presunjena, saj je nastalo toliko lepih primerkov. Vsaka zase je detajlno dodelana in unikat v pristopu k oblikovanju, uporabi trajnostnih načel, formiranju same silhuete, se pravi oblike ... Izjemen projekt!«
»Gotovo, vsak ga v svoji zgodbi nastavlja. Že s tem, ko se sprašujemo, kakšna je ta mala črna obleka ... Ko je nastala, je bila revolucionarna zato, ker je žensko osvobodila steznikov in krinolin in se je lahko gibala. Vsako obdobje sproti pa se je preizpraševalo, kaj pa zdaj tisto udobje in svoboda predstavljata ženski.«
»vprašanje emancipacitornih vzgibov sodobnega plesa in mehanizmov upora, ki jih lahko zasledimo v umetniškem in pedagoškem delu Žive Kraigher in preko katerih lahko njeno ustvarjalno pot umestimo v širši slovenski in evropski družbeni in umetniški kontekst«