»Podelitev nagrade (...) je neverjetna čast, ki me globoko gane. To priznanje ni le potrditev mojega dela, ampak tudi potrditev moje osebne umetniške poti v zadnjih 20 letih. Sodelovanje z orkestrom Klangforum Wien pri ustvarjanju nove skladbe mi omogoča potopitev v globine kompleksnih zvočnih svetov. Izjemna muzikalnost ansambla mi služi kot izjemen navdih.«
»Ne dam vedno sola prvi violini ali solo violi, ampak imajo kratke sole vsi po vrsti, tudi dvanajsta violina, sedma viola, sedmi violončelo in sem se igrala s tem individualizmom v orkestru, nisem šla samo po postavljeni hierarhiji, ki jo poznamo, in vključila tiste glasbenike, ki so pri standardnih delih bolj v ozadju.«
»Tako kot mnoge druge ljudi so tudi mene in moje misli kar naprej obremenjevali tamkajšnji dogodki. Začelo me je skrbeti, kaj vse se lahko iz tega še razvije.«
»Spremembe so vidne, a niso več tako drastične, počasi so spremenile naša življenja, subtilno vplivale na vsakega posameznika, še vedno je prisotna negotovost, morda strah ‒ neka temna senca, s katero poskušamo živeti dalje.«
»Pri komponiranju obvezno dam čustva na prvo mesto. V Deklici z vžigalicami sem združila realni in nadrealistični svet. Glede glasbil pa znana klasična in indijska budistična glasbila. To deluje kot urejena svoboda in hkrati improvizacijski red.«
»O delu je Petra Strahovnik zapisala, da je napisano za velik orkester ter solo izvajalce, ki so za namen dosega 'surround sound efekta' živo razporejeni okrog koncertne dvorane.«