»Pomemben element mednarodnega povezovanja je zavzemanje za ohranjanje kulturnih razlik in spodbujanje univerzalne odgovornosti za dediščino. Projekt na mednarodni ravni odpira vprašanje ohranjanja kulture staroselskih ljudstev Paragvaja in okoljevarstvene problematike in obiskovalce nagovarja k razmisleku o univerzalnih izzivih sodobne civilizacije in sveta. S tem uresničuje pomembno vlogo muzejev pri opozarjanju na okoljske spremembe in v odnosu do muzejskih predmetov z drugih celin.«
»Glavni izhodišči novega poslanstva obujenega mednarodnega trienala sta inovativnost in angažiranost. Nagrajenci so postavili nove teoretične temelje trienala, ki slonijo na treh izhodiščih: EKO trienale poteka participativno zunaj institucionalnega okvira; postal je platforma za združevanje umetnikov, aktivistov, strokovnjakov in kreativcev; področje interesa sta mesto in mestna skupnost.«
»Besedilo, ki je izrazito filozofsko podloženo, ni le sem in tja zapleteno, temveč je to od začetka do konca, brez oddiha zamotan, vijugajoč in nemiren prepovedni tok z zelo svojevrstnim, večinoma hlastajoče zgoščenim ritmom, ki ga je Marjanci Mihelič uspelo prenesti v ustrezno, a vendarle smiselno in jasno ritmično strukturo.«
»Pomembno je njeno raziskovalno-metodološko, pedagoško in publicistično delo, ki je dopolnilo marljivo delo konservatorjev na terenu. Bila je nosilka projektov in članica svetov različnih raziskovalnih programov in aktivnosti v Sloveniji, Svetu EU-ja in pri Unescu. Med projekti izstopa evropski trajnostni metodološki model: Pilotni projekt Kras.«
»Njegov glas poslušalci prepoznavajo kot prijetno domač, a kljub temu prodoren, njegovo interpretacijo kot dovršeno in natančno, a vseeno s pridihom osebnega.«
»S presenetljivo lahkotnostjo interpretacijsko obvladuje raznovrstne žanre, kot govorni interpret je prijetno domač, sproščujoč, v vseh zvrsteh prepričljiv, mehak, obenem pa prodoren in duhovit.«