»poglobljena digitalna okolja in vrhunski kostumi ustvarjajo osupljivo mešanico fantazije in dokumentarnega filma, medtem ko močna koreografija v dialogu z govorjeno besedo odločno opozarja na neločljivost človeštva in narave«
»Ples je trden, neomajen, z visoko stopnjo tehnične briljance, ki jo zahteva Ferreirova koreografija: kombinacija korakov ljudskih plesov, gimnastičnih vaj in avtorskega giba v prizemljenem jeziku, utemeljenem v avtorjevi viziji realnosti.«
»Sočasno odigrane sekvence različnih dolžin se prevračajo ena na drugo in sledijo notranjemu ritmu, ki ni kvantiziran na zunanjo matriko. Rezultat je živa, gibajoča se, zaradi narave modularnega sintetizatorja pa tudi neponovljiva gmota saksofonskih in elektronskih zvokov.«
»Lutkovno-glasbena predstava Plastonci te prikazni sodobnega življenja nadgradi v fantazijsko ekološko pripoved, namenjeno mlademu občinstvu, v kateri se oziramo na čas, ki ga ljudje pravkar živimo, in usodo, ki nas čaka.«
»Edinstvena kolekcija podob deluje meditativno in atmosferično ter ponuja suspenz, s katerim se vzpostavlja nova izkušnja, ki je povsem drugačna od prevladujočega antropocentričnega družbenega diskurza, muzejskih reprezentacij ali vizualne kulture. To je izkušnja šestega velikega izumrtja, v katerem bo izumrlo človeštvo.«
»Zvok včasih postane lahkoten in zračen, potem spet težek in distorziran, vendar se glasbeniki vedno držijo blizu med seboj ter vsako noto gradijo na noti svojih kolegov – osebno, jasno in v vseh glasbenih barvah, ki jih lahko izvabijo iz svojih instrumentov.«
»Navdušujoče so njegove priredbe velikih instrumentalnih mojstrovin, med drugim Ravelovega Valčka in Debussyjevega Morja, ki v orgelski podobi ustvarjajo ozračje in zvočne barve orkestrskih razsežnosti.«
»Lotil je monumentalne trenutke pripovedi, s suvereno likovno govorico to njihovo veličino še poudaril, obenem pa ostal senzibilen pri tistih likovnih elementih, ki gradijo značaje junakov in oseb.«
»Predstavo sestavljajo med seboj jasno ločeni prizori, ki temeljijo na posameznih epizodah iz predloge. V Senjinovem Idiotu je veliko digresij, ponovitev, dolgih dialogov, kar vodi do prefinjene in natančne dinamike igre, na kateri temelji vsa bravurozna uprizoritev.«
»Nahajamo se okoli leta 1750, v predrevolucionarni dobi in ostra reakcija razsvetljenskega filozofa nad zastarelo teorijo optimizma je več kot pričakovana. Če je vse, kar obstaja, v najlepšem redu, kako torej upravičiti uničujoč potres leta 1755 v Lizboni, ki je ubil več kot deset tisoč prebivalcev, ali strahote krščanske inkvizicije.«
»Naj bo na hamburškem Elbjazzu, legendarnem festivalu Fusion ali v prestižni dvorani Monument National v okviru mednarodnega džezovskega festivala v Montrealu, Kid Be Kid očara z brezpogojno predanostjo in osupljivimi veščinami.«