»Opažam tudi skrbi nekaterih držav glede omejene fleksibilnosti pri izbiri različnih ukrepov za doseganje omenjenih ciljev. Nekateri so namreč poudarili težave, ki jih vidijo v različnih podciljih, v različnih sektorjih. Vsekakor pa se strinjamo, da mora biti prehod pravičen in da ne smemo izgubiti močne podpore, ki jo evropski državljani ta trenutek izkazujejo prehodu v podnebno nevtralnost.«
»Kakovostne preureditve prometnih površin, ki dajejo prednost ranljivim udeležencem v prometu, kot so pešci in kolesarji, so tiste, ki zares štejejo. To so ukrepi, ki nam omogočajo, da se udobno in varno premikamo na trajnosten način.«
»Cilj je spodbujanje uporabe javnega prevoza in omogočiti zlasti družinam oziroma skupinam z otroki, da lahko potujejo na izlete ali počitnice ugodneje kot z osebnim avtomobilom.«
»Prihajajo novi vlaki, še nove bomo naročili. Le na ta način, če bo javni promet privlačen in cenovno ugoden, ga bomo uporabljali.«
»Ob tem je opomnil, da bo treba spremeniti prevozne navade, saj se v EU-ju že načrtuje uvedba emisijskih kuponov tudi za avtomobile.«
»Vendar dokler nimamo hrbtenice javnega potniškega prometa, potem je težko kaznovati ljudi, za nekaj, kar je bilo slabo ali pa ni bilo narejeno v preteklosti.«
»Občutne nižje kazni za prehitro vožnjo so sprejete in končno so te primerljive s kaznimi v sosednjih državah. Okrepiti pa je treba nadzor in voznike pravilno obveščati o posledicah prehitre vožnje.«