»Mercator je zato lani pomembno zmanjševal svojo maržo in na drobnoprodajne cene ni prenesel kar 19,6 odstotka zahtev za višanje cene.«
»Za zadnjega pa so ocenili, da je povišanje neutemeljeno, in sicer zaradi umirjanja oz. padanja cen osnovne surovine in ker noben drug proizvajalec mlečnih izdelkov v Sloveniji ni najavljal oz. zahteval povišanja cen.«
»Naš primarni cilj je zagotoviti dovolj široko ponudbo v Sloveniji pridelanih in predelanih izdelkov. Na področju sadja in zelenjave z drugih trgov nabavljamo samo v času, ko v Sloveniji ni sezone za določene pridelke ali v primeru, da na domačem trgu ni dovolj velikih količin.«
»Ves naš komercialni vidik strategije, vlaganje v priročne sosedske trgovine, vlaganje v cene, zagotavljanje konkurenčnosti, vse to je prispevalo k dobremu odzivu kupcev, ki prepoznavajo našo prednost in to se pozna na rasti prihodkov.«
»Uspešno izvedena finančna in poslovna prenova Mercatorja pa sta tisto, kar bo, o tem smo prepričani, cenil tudi novi lastnik pri vseh prihodnjih odločitvah.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju