»Ko je na voljo dovolj slovenskih pridelkov, ustavimo nakupe tujih in ponudimo kupcu samo lokalne. Od svoje strategije podpore lokalnim pridelovalcem in kmetom ne odstopamo niti v primeru višjih cen.«
»Tržne raziskave pa kažejo, da kupec vse bolj išče nizke cene za vse izdelke, za slovensko pa je pripravljen plačati samo še šest odstotkov višjo ceno. Še pred enim letom je bil pripravljen plačati 15 odstotkov več.«
»To velja tudi za sadje in zelenjavo, ki sta trenutno pri tujih dobaviteljih večinoma cenejša. Pri Tušu imamo v ponudbi tako izdelke slovenskega kot tujega porekla, opažamo pa, da se kupci za nakup večinoma odločajo glede na ceno izdelkov.«
»Naš primarni cilj je zagotoviti dovolj široko ponudbo v Sloveniji pridelanih in predelanih izdelkov. Na področju sadja in zelenjave z drugih trgov nabavljamo samo v času, ko v Sloveniji ni sezone za določene pridelke ali v primeru, da na domačem trgu ni dovolj velikih količin.«
»Vselej se držimo zavez do naših dobaviteljev in pridelke odvzamemo v vnaprej dogovorjenih količinah in po dogovorjenih cenah. Če imajo presežke sadja ali zelenjave, pa jim velikokrat pridemo tudi naproti in jih odkupimo.«
»Kakovost tistih lokalnih dobaviteljev, s katerimi sodelujemo, je na visoki ravni, za kar smo tudi pripravljeni plačati pravično ceno, zato nimamo interesa po odkupu od drugod, sploh pa ne pridelkov, ki jih imamo v zadostnih količinah na voljo lokalno.«
»Nujna bi morala biti primerjava primerljivih izdelkov, da bi se izognili morebitnim napakam in nepravilnostim pri popisu cen, pa bi pred objavo morali trgovcem poslati popis v preverbo, saj bi le tako res zagotovili popis pravih izdelkov.«
»Če izhajamo iz dejstva, ki ga navaja izvajalec, da se popis izvaja iz kupčevih oči, bi ta v primeru, da je zaloga na primer najugodnejših polžkov v posamezni trgovini slučajno pošla, zagotovo izbral cenovno primerljiv izdelek, na primer svedre, ne pa izdelka blagovne znamke Barilla, ki je skoraj trikrat dražji.«
»Ravnanja, ki so prikazana na posnetku, so nesprejemljiva in v nasprotju z našimi načeli. Zato smo od predstavnikov AIA nemudoma zahtevali, da temeljito pregledajo svoje obrate in ravnanje zaposlenih ter nam v najkrajšem možnem času posredujejo celostno poročilo.«
»S pogostimi preventivnimi akcijami tako pozivamo ljudi, naj prepovedanih pirotehničnih sredstev ne uporabljajo, in jih opozarjamo na posledice, ki jih lahko povzročijo. Prav tako jih tudi opozarjamo, da se je treba zaradi lastne varnosti seznaniti z navodili proizvajalca in navodila tudi upoštevati.«
»Če se bomo odločili za ognjemet, bo ta ekološki, hkrati pa bi pozvali občane, naj ne kupujejo ter uporabljajo pirotehničnih sredstev in naj ne pripravljajo ob polnoči svojih ognjemetov.«
»Letos, ko se bomo poslovili od enega najtežjih let, se nam zdi še toliko pomembneje ohraniti in izvesti čim več prazničnih vsebin, ki ne pogojujejo druženja in morebitnega poslabšanja zdravstvene slike.«