»Sredi pomladne livade, spodaj v rovu se mali krtek rodi. Kmalu se nauči nabirati hrano in izogniti plenilcem, da lahko preživi. Odrasel pa najraje z lepo samičko čas preživi. Medtem pa se pod morsko gladino, v visoki travi morski konjiček skriva in barvo spreminja. Nosi ga morski tok naokrog in k sreči se izogne ribiški mreži. Kaj kmalu mimo njega priplava samička, ki se mu prijazno nasmehne.«
»Film Homo pokaže šest obrazov, šest faz v spretno povezanih, črnohumornih epizodah, postavljenih v sodobno metropolo, v kateri se naključno prekrižajo poti obupanih protagonistov v večnem iskanju ključa do preživetja in sledi ljubezni. Brezposelni diplomiranec postane grobar, žalujoča vdova odide med redovnice, duhovniki kockajo in gangsterji obvladujejo sodišča. Le osamljeni otrok si lahko obeta nekaj nežnosti, saj upanje nikoli ne ugasne.«
»Janko Čretnik se je s filmom poklicno ukvarjal, vendar je film predvsem imel zelo rad, saj ga je ta, tako kot mnoge, enostavno začaral. Z njim je začaral tudi svoje bližnje, za katere upamo, da bodo nadaljevali njegovo poslanstvo, od katerega so odvisni tako slovenski prikazovalci kot tudi gledalci.«
»Pomen tega filma ni zgolj v uspešnem vračanju žanra mladinske avanturistične komedije v domačo kinematografijo, temveč tudi v dejstvu, da je mladino uspel izpred raznovrstnih zaslonov privabiti v kinodvorane.«
»Vedno se lahko prenovimo, ampak drevesa in kozlički bodo ostali in počakali na nove stvari.«
»sestavljajo filmi različnih obdobij in različnih žanrov ter eminentnih filmskih avtorjev, med katerimi so tudi Leni Riefenstahl, Miloš Forman, Corneliu Porumboiu, Jorgen Leth«