»Dobra novica je, da smo pri številu zaščitenih blagovnih znamk nad povprečjem EU-ja, slaba pa je, da ta delež pada.«
»Lahko bi prišlo v prihodnje, če bi bila ta blagovna znamka dejansko zaščitena, do nekih nesporazumov ali morda celo do kakih pravnih ukrepanj od lastnika blagovne znamke, kar seveda bi prineslo veliko težav ravno podjetjem, ki prodajajo blago pod to blagovno znamko oziroma poreklom.«
»Na večjo dobičkonosnost so vplivale tudi uresničene sinergije iz združitve štirih zavarovalnic pod enotno blagovno znamko Zavarovalnica Sava ter izboljšanje poslovanja v družbah zunaj EU-ja.«
»Ta blagovna znamka je navzoča v naši zavesti oz. Asociacije, povezane s to blagovno znamko, vseskozi lebdijo nekje z nami. Tukaj je zvok izjemno pomemben, dokazano je, da imajo najmočnejši vpliv na našo zavest avdio-vizualna sporočila. Zvočna razlikovalnost je eden izmed členov te mentalne razpoložljivosti znamke, ki jo imamo ljudje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju