»Jasno pa je, da s takim tempom, kot smo delali zdaj, stvari ne bomo mogli popraviti. Treba bo dati v peto prestavo.«
»Dogajalo se je, sploh v zadnjih letih, da smo postajali preveč zaščitniški do predšolskih otrok. Pedagogi, ki se ukvarjajo z gibalnim razvojem otrok, so na to že kar nekaj let opozarjali.«
»Šola bi pa morala dajati enake možnosti za gibalni razvoj vsem, država bi to morala zagotoviti skozi šolski prostor. Če otroci ne bodo gibalno zmogljivi, bodo manj učinkoviti državljani, kar bo državo veliko stalo skozi produktivnost, zdravstveni sistem …«
»Treba je razumeti, da je sposobnost samonadzora v tem obdobju omejena. Otrok pa za to, da ostane zdrav, potrebuje gibanje, stik.«
»Že lani smo zaznali, da se je prvi trend izboljšanja po epidemiji ustavil, zaznali smo stagnacijo in nanjo opozorili. Letos je ta na žalost prerasla v nazadovanje. Prišlo je do upada gibalne učinkovitosti otrok. Indeks gibalne učinkovitosti je bolj upadel pri fantih, pri dekletih smo skoraj na istem kot leto prej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju